Korrupcióellenes szemléletformálást vihet véghez 260 millióért a kormány kedvenc kommunikációs embere, aki a nemzeti konzultációs plakátokért is felelt

  • narancs.hu
  • 2018. július 15.

Belpol

A siker garantált. Hiába, Balásy Gyula és a New Land Media nyerő szériában van.

„Kapacitásfejlesztés és szemléletformálás a korrupciós esetek nagyobb arányú felderítése, illetve megelőzése érdekében” címen indul projekt 5 milliárd forintnyi uniós pénzből a Nemzeti Védelmi Szolgálat (NVSZ) vezetésével.

Az ehhez kapcsolódó szükséges PR-tevékenység elvégzésére írt ki közbeszerzést a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal – írja a K-monitor.

A tender a hazai helyzetben akkor is érdekes lenne, ha nem az nyerte volna el a közbeszerzést, aki végül elnyerte.

Merthogy a korrupcióellenes tevékenységhez kapcsolódó pályázatra csupán egyetlen cég pályázott.

Az ajánlattevő, vagyis a győztes a Balásy Gyula vezette New Land Media, amely 260 millió forintért végezheti a korrupcióellenes szemléletformálást (mobilapplikáció, közvélemény-kutatás és Facebook-kampány segítségével).

Ez az a cég, amelynek a nevéhez kötődik többek között a jól ismert kék propagandaplakátos össznemzeti kampány, amely a kormány aktuális ellenségeit állította pellengérre. Balásy cége az utóbbi időben a kommunikációs közbeszerzések menetrendszerű nyertese, mivel a kormány korábbi kedvezményezettjei, Csetényi Csaba és Kuna Tibor számos jel szerint kiestek a pikszisből.

(K-monitor)

Figyelmébe ajánljuk