Köztisztviselőként gyűjtötte az ajánlásokat a Fidesznek, most képviselőként indítja a párt Rákosmentén

  • narancs.hu
  • 2024. április 22.

Belpol

Az internet nem felejt – az olvasók pedig főleg nem. 

Lambert Krisztinát indítja a Fidesz Rákosmente 4-es számú választókerületében (Rákoskeresztúr), jelentette be Horváth Tamás polgármester. „Krisztina Rákosmentiként 22 évig dolgozott Rákosmente Önkormányzatában, amely időszak alatt megismerte a rákoskeresztúri lakóközösség igényeit, örömeit és problémáit. Jelenleg a Rákosmente Kft. munkatársaként igyekszik szolgálni a Rákosmentiek és benne a Rákoskeresztúriak közösségét, valamint az Adományház vezetőjeként segíti a szükségben lévőket.

Az állatok jóléte iránt érzett elkötelezettségéből fakad, hogy oktatóként közel 25 éve tanítja a kutyákat és gazdáikat a felelős és gondmentes közös életre. Állatjóléti felelős végzettségét felhasználva segíti a kerületi elkóborolt kutyák befogását és gazdijukhoz visszajutását. Krisztina eddigi munkája és önkéntes szolgálatai is bizonyították, hogy mennyire fontos számára a helyiek támogatása, a közös problémák megoldása, ezért ő a legmegfelelőbb jelölt a helyiek önkormányzati képviseletére” – fogalmazott a polgármester bejegyzésében. 

Olvasónk hívta fel rá a figyelmet, hogy 2018-ban az országgyűlési választási kampányban azon kapták Lambertet, hogy a hivatalban gyűjti az ajánlásokat Horváth Tamás akkori alpolgármesternek (a választókerület jelöltje és nyertes országgyűlési képviselője Dunai Mónika volt, így az ajánlások az ő indulását segíthették). 

Az akkori Index írt róla egy hivatali forrásra hivatkozva, hogy a hivatali ügyfélszolgálat ügyintézője, Lambert Krisztina aláírásokat gyűjtögetve jár fel-alá a hivatali épületekben. A munkatársak féltek, és nem mertek nemet mondani, ezért aláírták a papírt, amivel a hivatali ügyintéző a munkaidőben kereste fel őket, számolt be a lap, mely felhívta rá a figyelmet: önkormányzati köztisztviselőknek a törvény szerint pártsemlegesen kéne végezniük a munkájukat. A hírportál megkereste a hivatalt még akkor, de nem kapott választ kérdéseire. 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

A józanság kultúrája. Folytatódik CIVIL EXTRA szolidaritási akciónk

Folytatódik a Magyar Narancs rendhagyó kezdeményezése, amelynek célja, hogy erősítse a civil szférát, a sajtót, valamint az állampolgári szolidaritást, válaszként a sajtót és a civil szervezeteket ellehetetlenítő, megfélemlítő, a nyílt diktatúrát előkészítő kormányzati törekvésekre. Új partnerünk a függőséggel küzdők felépülését segítő Kék Pont Alapítvány.

Szemrevaló: Páva – Valódi vagyok?

  • SzSz

A társadalmi szerepek és identitások a pszichológia egyik legjobban kutatott területe. Mead szerint nincs is objektív valóság, azt az egyének maguk konstruálják; Goffman úgy véli, az egész világ egy színpad, ahol mind különböző szerepeket játsszunk; míg Stryker elmélete azt magyarázza, hogy minden ember ezernyi identitással rendelkezik, s azok hierarchiába rendeződnek.

Szemrevaló: A fény

  • - bzs -

Tom Tykwer csaknem háromórás eposza mintha egy másik korból időutazott volna napjainkba (Tykwer maga is a Babylon Berlint, a múlt század húszas éveit hagyta hátra).

Szemrevaló: Gépek tánca

Markológépekkel táncolni, az ám a valami! Amikor a kotrókanál kecsesen emelkedik a magasba, akkor olyan, mint egy daru – mármint a madár (lehet, hogy magyarul nem véletlenül hívják így az emelőszerkezetet?) –, „nyakát” nyújtogatja, „fejét” forgatja.

Le nem zárt akták

A művészi identitás és a láthatóság kérdéseit helyezi középpontba Pataki Luca első önálló kiállítása. Keszegh Ágnes kurátor koncepciója szerint a tárlat krimiként épül fel: a látogatónak fragmentumokból, nyomokból kell rekonstruálnia a történetet. Az anyag kísérlet a művészszerep radikális újragondolására, és az igazi kérdése az, hogy az alkotói késztetés ledarálható-e.