Polt feleségét nevezte ki Orbán a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal elnökhelyettesének

  • narancs.hu
  • 2019. augusztus 31.

Belpol

A kormányfő megtalálta a megfelelő személyt a posztra.

Orbán Viktor Polt-Palásthy Mariannát, Polt Péter legfőbb ügyész feleségét nevezte ki a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal (KEH) elnökhelyettesének – szúrta ki a 24.hu a Magyar Közlönyben.

Polt-Palásthy a Magyar Nemzeti Bankban dolgozott korábban, ahol havi 5 millió forintot keresett, mellékesen pedig kapott 600 ezer forintot az MNB-alapítványokhoz tartozó Kecskeméti Duális Oktatás Zrt.-től, ahol felügyelőbizottsági tag volt.

A KEH feladata a törvény szerint a közpénzek felhasználását, nemzeti vagyonnal való gazdálkodást, annak megóvását, a közfeladatok hatékony, gazdaságos és eredményes ellátását vizsgáló tárgyilagos, tényfeltáró, következtetéseket levonó és javaslatokat megfogalmazó ellenőrzési és tanácsadó tevékenység.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.