Soros György elhalálozásáról értekezik a CÖF-alapító a Magyar Időkben

  • narancs.hu
  • 2017. május 26.

Fekete Lyuk

Közben alig kódoltan zsidózik.

Egészen szürreális írást tett közzé Fricz Tamás a mai Magyar Időkben. Az egykori politológus, manapság leginkább csak a CÖF nevű fideszes kampányműhely – oppardon: civil szervezet – körül tevékenykedő Fricz dolgozata remek mondatokkal van teli.

Ha Soros György valamilyen oknál fogva kiiktatódna, eltűnne, visszavonulna, elhalálozna, vajon minden vele kapcsolatos problémánk egy csapásra megszűnne? Ugye egyértelmű a válasz: természetesen nem

„(…) Soros György, a mögötte álló globális pénzügyi elittel (…)”

új, globális világrend létrehozása, a globális piac és a multicégek hatalmának kiterjesztése a nemzetállamok rovására

világkormányzás”.

false

 

Fotó: MTI/Beliczay László

Mazochistaként megszámoltuk: az írás 17-szer tartalmazza a globális szót, Soros nevét pedig 28 alkalommal sikerült leírni, bár a nemzetközi kifejezés csak kétszer szerepel a szerintünk szimpla zsidózásról szóló írásban, ami kissé meglepő. Izgatottan várjuk a folytatást!

Figyelmébe ajánljuk

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.

AI kontra Al Bano

A kisebb-nagyobb kihagyásokkal és különböző neveken, de 1987 óta létező Vasvári Színjátszó Fesztivál az alkalmi falusi színjátszóktól a független színházi szféra elismert társu­la­tai­ig terjedően reprezentálja a hazai nem hivatásos színjátszás különböző szintjeit.

Családban marad

A kiállításon apa és fia műveit látjuk generációs párba állítva, nemzetközi kontextusba helyezve és némileg rávilágítva a hazai üvegművészet status quójára.