George Clooney orbánozott, a kormánybarát média szerint a színészt is behálózta Soros

  • 2020. november 22.

Fekete Lyuk

Clooney új filmje kapcsán emlegette Orbánt, mint Bolsonaro magyar párját, az Origo erre rögtön megtalálta az összefüggést a színész és Soros között.

Jobb helyeken ez vicc lehetne, de nem az. Az Origo rögtön ráhúzta a Soros-hálózat címkéjét George Clooney-ra, aki egy néhány napja megjelenő interjújában negatív példaként említette Orbán Viktort.

Clooney GQ magazin youtube csatornáján megjelent interjújára a 444.hu hívta fel a figyelmet, amelyben a színész arról beszél, hogy politikai hírekből merít ihletet a filmjeihez. A The Midnight Sky című mozija kapcsán a beszélgetés vége felé (a 30. perc után) pedig Orbán és Bolsonaro is említésre kerül.

Ugyanis Clooney elmondja, hogy a film hangulatát meghatározza, hogy a világban mennyi dühöt és gyűlöletet él át mindenki, "nézd meg Bolsonarot Brazíliában vagy Orbánt Magyarországon" - példálózik.

Clooney mondatára a NER-barát Origo is azonnal felkapta a fejét, és mi mást tehettek volna, mint hogy kikiáltották: Clooney-t behálózta az ördögi Soros-család.

false

 

A cikk szerint kizárólag azért említi rossz színben a hollywoodi sztár Orbánt, mert ő is a Soros-család barátja. Erre abból következtetnek, hogy Soros György fiának közös képe is van Clooney-val, majd ezt egyetlen mondattal kommentálják: "Nyilván, őt is a befolyásuk alatt tartják Sorosék."

Figyelmébe ajánljuk

A józanság kultúrája. Folytatódik CIVIL EXTRA szolidaritási akciónk

Folytatódik a Magyar Narancs rendhagyó kezdeményezése, amelynek célja, hogy erősítse a civil szférát, a sajtót, valamint az állampolgári szolidaritást, válaszként a sajtót és a civil szervezeteket ellehetetlenítő, megfélemlítő, a nyílt diktatúrát előkészítő kormányzati törekvésekre. Új partnerünk a függőséggel küzdők felépülését segítő Kék Pont Alapítvány.

Szemrevaló: Páva – Valódi vagyok?

  • SzSz

A társadalmi szerepek és identitások a pszichológia egyik legjobban kutatott területe. Mead szerint nincs is objektív valóság, azt az egyének maguk konstruálják; Goffman úgy véli, az egész világ egy színpad, ahol mind különböző szerepeket játsszunk; míg Stryker elmélete azt magyarázza, hogy minden ember ezernyi identitással rendelkezik, s azok hierarchiába rendeződnek.

Szemrevaló: A fény

  • - bzs -

Tom Tykwer csaknem háromórás eposza mintha egy másik korból időutazott volna napjainkba (Tykwer maga is a Babylon Berlint, a múlt század húszas éveit hagyta hátra).

Szemrevaló: Gépek tánca

Markológépekkel táncolni, az ám a valami! Amikor a kotrókanál kecsesen emelkedik a magasba, akkor olyan, mint egy daru – mármint a madár (lehet, hogy magyarul nem véletlenül hívják így az emelőszerkezetet?) –, „nyakát” nyújtogatja, „fejét” forgatja.

Le nem zárt akták

A művészi identitás és a láthatóság kérdéseit helyezi középpontba Pataki Luca első önálló kiállítása. Keszegh Ágnes kurátor koncepciója szerint a tárlat krimiként épül fel: a látogatónak fragmentumokból, nyomokból kell rekonstruálnia a történetet. Az anyag kísérlet a művészszerep radikális újragondolására, és az igazi kérdése az, hogy az alkotói késztetés ledarálható-e.

Ingyen Carlsberg

  • - turcsányi -

Valamikor a múlt század kilencvenes éveinek elején Bille August nemzetközi hírű svéd filmrendező rájött, hogy mégsem lenne jó, ha ő lenne a filmművészet második Ingmar Bergmanja, még akkor sem, ha az ügyért addig számos követ megmozgatott (Hódító Pelle Max von Sydow-val, 1987; Legjobb szándékok, egyenesen Bergman forgatókönyvéből, 1992).