Kocsis Máté: A legnagyobb médiumok az ellenzék szolgálatában állnak

  • CD
  • 2019. május 27.

Fekete Lyuk

Hogy ez mennyire unalmas már...

Kocsis Máté az EP-választást követő plenáris ülésen ellenzéki politikusok médiadiktatúrát emlegető megjegyzésére reagálva azt találta már megint mondani, hogy valójában ellenzéki médiatúlsúly van (még mindig) Magyarországon.

Kocsis el is kezdte azokat a médiumokat sorolni, melyek szerinte az "ellenzék szekerét tolják".

Kocsis persze a nem kormánypárti médiumokat ellenzékiként azonosította, mint mindig. Nem annyira része a független szó a szókincsének.

De elemében volt, megnevezte az ellenzék vezéreit is itthon és Brüsszelben.

„Régóta mondtuk, Gyurcsány Ferenc az ellenzék vezére. Akkor nevettek. Most Gyurcsány itthon, felesége Brüsszelben fogja irányítani az ellenzéket” – mondta a Fidesz frakcióvezetője.

Majd azért biztos, ami biztos alapon rögzítette: "A magyarok többségének szavazatával nyert a Fidesz, aki megkérdőjelezi a Fidesz eredményét, az megkérdőjelezi a sajátját is".

Figyelmébe ajánljuk

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.

Dinnyék közt a gyökér

Ha van olyan, hogy kortárs operett, akkor A Répakirály mindenképpen az. Kovalik Balázs rendezése úgy nagyon mai, hogy közben komolyan veszi a klasszikus operett szabályait. Továbbírja és megőrzi, kedvesen ironizál vele, de nem neveti ki.