Kormánypárti Origo: „A világ minden tájáról kap támogató üzeneteket Orbán Viktor”

  • narancs.hu
  • 2018. szeptember 22.

Fekete Lyuk

Beszálltak a Tények és a Ripost mellé.

Egészen parádés valami jelent meg tegnap a lakájmédia zászlóshajójaként működő Origón. Miután legutóbb a Ripost nyomtatta ki Orbán Viktor Facebook-oldalának kommentjeit, a Tv2 Tények pedig Orbán éltetéséről beszélt, a szebb napokat megélt portál is beszáll a játékba.

false

„Ha az ember végiggörgeti a miniszterelnök salzburgi bejelentkezése alatti kommenteket, akkor láthatja, hogy rengeteg európai – és akár nem európai – ember lát át a szitán és áll a miniszterelnök európai és migrációs politikája mellett” – indít A világ minden tájáról kap támogató üzeneteket Orbán Viktor című „cikk”, amely ki is „gyűjtött” néhány kommentet Orbán oldaláról.

Egy-egy komment között persze ott van a kormány legújabb propagandareklámja:

false

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.