Kósa Richards, a Stones oszlopa

  • narancs.hu
  • 2014. november 24.

Fekete Lyuk

Most akkor Keith Richards a brit Kósa, vagy Kósa Lajos a debreceni Keef? Bonyolódik a helyzet.

„Breaking: Kósa Lajos lesz a Tankcsapda gitárosa.”

Emlékszünk még a Hírcsárda egyik mesterteljesítményére, ami a fentebbi címmel futott közel 3 éve az oldalon, amikor a Tankcsapda kirúgta addigi gitárosát, Cseresznyét? Aztán így folytatódott:„»Nagyon sajnálom Levente távozását, de itt volt az ideje, hogy új kihívások elé nézzen. Én pedig gyerekkorom óta szeretem ezt a zenét, és most, hogy az IMF-tárgyalások sínre kerültek, rengeteg időm szabadul fel« – nyilatkozott a tagcseréről Kósa, majd szétosztott 120 millió forintot a sajtó képviselői között."

Pedig még hogy Tankcsapda! Ha fideszes politikusról van szó, sosem lehet elég nagyot gondolni, és erre immár fényképes bizonyítékunk is van (kettő is!) az új-zélandi rockturistáról, a kupakolás legnagyobb kortárs hőséről, melyet nagy büszkeséggel tárunk olvasóink elé. Íme:

false

false

Figyelmébe ajánljuk

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.

Dinnyék közt a gyökér

Ha van olyan, hogy kortárs operett, akkor A Répakirály mindenképpen az. Kovalik Balázs rendezése úgy nagyon mai, hogy közben komolyan veszi a klasszikus operett szabályait. Továbbírja és megőrzi, kedvesen ironizál vele, de nem neveti ki.