Leváltották az elkésett nyugdíjak felelősét

  • narancs.hu
  • 2019. január 21.

Gazdaság

A vezető lefokozását még nem erősítette meg a szervezet.

Több forrásból úgy értesült a Népszava, hogy megtalálták és leváltották Gondán Csabát, a Magyar Államkincstár (MÁK) Nyugdíjfolyósító Igazgatóságának (Nyufig) szakmaiigazgató-helyettesét

Varga Mihály pénzügyminiszter vizsgálatot rendelt el korábban, de a vezető lefokozását még nem erősítette meg a szervezet. Sajtóértesülések szerint a nyugdíjak azért késtek, mert a kincstárnál rossz értéknappal küldték be a tranzakciókat a Giro Zrt. éjszakai rendszerébe.

Az esetről itt írtunk korábban:

Két napot csúszik a nyugdíjak postai kézbesítése?

Nem akar ez összejönni. (Frissítés: a Magyar Posta szerint semmilyen késés nincs.) A Magyar Államkincstár (MÁK) pénteken elutalta a bankszámlákra érkező nyugdíjakakat - közölte a szervezet szombaton az MTI-vel. A közlemény szerint a GIRO Zrt. a Magyar Államkincstárral együttműködve intézkedett a 2019. január hónapban esedékes nyugdíjkifizetések jogszabály szerinti utalásáról.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.