Félmeztelenül mentek le a metróba az aktivisták, hogy felhívják a figyelmet az embertelen állapotokra

  • narancs.hu
  • 2017. június 28.

Lokál

Vajon nemsokára Tarlós István is követi a példájukat?

A metróban tiltakoztak a Párbeszéd aktivistái a hibás metrószerelvények, és a járműveken tapasztalható állapotok ellen. A párt azt írja: „Tarlós a légkondicionált autójából azt üzeni, hogy luxus lenne klímásítani a metrószerelvényeket. Télen nem sikerül eltakarítani a havat, tavasszal nem sikerül megoldani a vízelvezetést, nyáron pedig nem sikerül megoldani, hogy ne 50 fok legyen a metrókon.”

A Párbeszéd felszólította a főpolgármestert, hogy teremtsen biztonságos és kényelmes körülményeket a budapesti tömegközlekedésben, vagy ha ez nem sikerül, mondjon le.

false

Fotó: Facebook/Párbeszéd


false

Fotó: Facebook/Párbeszéd

false

Fotó: Facebook/Párbeszéd

false

 

Fotó: Facebook/Párbeszéd

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.