A Snapchat nevű közösségi oldal – mely leginkább arról ismert, hogy a tinik ide menekültek a Facebookról szüleik és tanáraik elől – két éve fogott bele a sorozatozásba, akkor még inkább olyan hagyományos csatornákkal társulva, mint az ABC vagy az NBC. Tavaly aztán bejelentették, hogy még több tévéműsort készítenek, így igyekezve a platformon tartani a felhasználókat. 18 show-t hirdettek meg, amiből 12 új, eredeti program volt; az Endless Summer, vagy épp a The Dead Girls Detective Agency azonban nem keltettek túl nagy feltűnést, és a Snapchatből sem lett az elmúlt fél évben az okos telefonok HBO-ja, ahogy azt remélték.
Épp ezért most nagyobb nevekkel erősített a platform: Arnold Schwarzenegger Rules of Success néven motivációs tanácsokat osztogat majd; Rickey Thompson influenszer stílusról és divatról értekezik; de saját műsort kap Serena Williams és Kevin Hart komikus is.
A műsorok még idén nyáron elindulnak
az új, Creator Shows nevű program keretében. Olyan, más platformokon már óriási követőtáborral rendelkező netes sztárokat is leszerződtettek, mint Emma Chamberlain vagy FaZe Banks youtuberek. A Snap ugyan nézettségi adatokat a Netflixhez hasonlóan nem oszt meg, de közölték, hogy a show-műsoraik nézettsége az elmúlt évben megtriplázódott – a most induló műsorokkal pedig nyilván további emelkedés várható.
A sztárok mellett szeretnének feltörekvő tehetségeknek is lehetőséget adni a platformnál, így a már bejelentett projektek mellett hamarosan egy rakás másik is elindul. Attól nem kell tartani, hogy a műsorok nézők nélkül maradnak: a Snapchatnek világszerte körülbelül 190 millió napi felhasználója van.