Újra Hayden Christensen lesz Anakin Skywalker egy sorozatban

  • MTI/narancs.hu
  • 2021. október 24.

Mikrofilm

Az egyelőre nem világos, hogy kerül majd Darth Vader alakja a sorozatba. 

Hayden Christensen egy Ahsoka-sorozattal tér vissza a Csillagok háborúja világába - értesült a The Hollywood Reporter.

A 40 éves kanadai színész ismét Anakin Skywalkert, vagyis Darth Vadert alakítja a Lucasfilm és a Disney+ streamingszolgáltató Ahsoka című élőszereplős sorozatában.

A sorozat címszereplőjét, Ahsoka Tanót, a Star Wars animációk népszerű figuráját Rosario Dawson formálja meg, akit a The Mandalorian második évadában láthattak a sorozat nézői.

A készülő Ahsoka-sorozatról egyelőre csak annyit tudni, hogy Dave Filoni írja, a széria executive producere Jon Favreau lesz. Filoni a Star Wars: A klónok háborúja-sorozattal lett ismert, A Star Wars: Lázadók és a Star Wars: Ellenállás című animációs sorozatokat is ő alkotta, az élőszereplős szériák között a The Mandaloriannel debütált.

Az egyelőre nem világos, hogy hogy kerül Vader az Ahsoka-sorozatba, amely – mint a The Mandalorian – öt évvel A Jedi visszatér eseményei, vagyis Vader halála után játszódik.

Tano Skywalker tanítványa volt, tehát lehetséges, hogy visszatekintés formájában fog felbukkanni Vader alakja. Egyes források ezzel szemben arra tippelnek, az Erő Szellemeként jelenik meg Hayden Christensen.

Kedves Olvasónk!

Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért!

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők! De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Vezető és Megvezető

Ha valaki megnézi a korabeli filmhíradókat, azt látja, hogy Hitlerért rajongtak a németek. És nem csak a németek. A múlt század harmincas éveinek a gazdasági válságból éppen csak kilábaló Európájában (korántsem csak térségünkben) sokan szerettek volna egy erőt felmutatni képes vezetőt.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.

Hallják, hogy dübörgünk?

A megfelelően lezárt múlt nem szólhat vissza – ennyit gondolnak történelmünkről azok a politikai aktorok, akik országuk kacskaringós, rejtélyekben gazdag, ám forrásokban annál szegényebb előtörténetét ideológiai támaszként szeretnék használni ahhoz, hogy legitimálják jelenkori uralmi rendszerüket, amely leg­inkább valami korrupt autokrácia.

Próbaidő

Az eredetileg 2010-es kötet az első, amelyet a szerző halála óta kézbe vehettünk, immár egy lezárt, befejezett életmű felől olvasva. A mű megjelenésével a magyar nyelvű regénysorozat csaknem teljessé vált. Címe, története, egész miliője, bár az újrakezdés, újrakapcsolódás kérdéskörét járja körül.