Ausztrália–Magyarország 3:13
Download.jpeg

Ausztrália–Magyarország 3:13

  • narancs.hu
  • 2017. július 17.

Sport

Bemutatkozott a magyar férfi vízilabda-válogatott.

Első meccsét játszotta komoly világversenyen Märcz Tamás szövetségi kapitány csapata, telt ház előtt. Kicsit lassan indult be a csapat, az első negyedben Ausztrália szerzett vezetést, az első magyar gólra pedig a 7. percig kellett várni. Az első negyed 1:1-gyel ért véget, a félidőre pedig már 2:5-re vezetett a magyar válogatott.

false

 

Fotó: MTI – Koszticsák Szilárd

Ehhez nagy szükség volt Nagy Viktor elképesztő védéseire és Varga Dénes magabiztos góljaira. A nagyszünet után pedig már nem adta ki kezéből a meccset a csapat. Az utolsó játékrész előtt már 3:7 volt az eredmény, a vége pedig egy több mint magabiztos 3:13 lett. Az utolsó negyedben gólt sem kapó Nagy és a hatgólos Varga mellett az egész csapat kiemelkedő teljesítményt nyújtott, összesen hat játékos szerzett gólt.

A csapat szerda este 20.10-től Olaszország ellen folytatja, az már egy lényegesen nehezebb meccs lesz. Holnap a női válogatott Franciaország ellen játszik.

false

 

Fotó: MTI – Koszticsák Szilárd

Figyelmébe ajánljuk

Mi az üzenete a Hadházy Ákos és Perintfalvi Rita elleni támadásoknak?

Bő húsz éve elvetett mag szökkent szárba azzal, hogy egy önjelölt magyar cowboy egyszer csak úgy döntsön: erővel kell megvédenie gazdáját a betolakodótól – ha jóindulatúan szemléljük a Hadházy Ákossal történteket. Ennél valószínűleg egyszerűbb a Perintfalvi Ritával szembeni elképesztően alpári hadjárat: nem könnyű érveket hozni amellett, hogy ez valaminő egyéni ötlet szüleménye.

Mi nem akartuk!

A szerző első regénye a II. világháború front­élményeinek és háborús, illetve ostromnaplóinak inverzét mutatja meg: a hátországról, egészen konkrétan egy Németváros nevű, a Körös folyó közelében fekvő kisváros háború alatti életéről beszél.

Mit csinálsz? Vendéglátózom

Kívülről sok szakma tűnik romantikusnak. Vagy legalábbis jó megoldásnak. Egy érzékeny fotográfus meg tudja mutatni egy-egy szakma árnyékos oldalát, és ezen belül azt is, milyen azt nőként megélni. Agostini, az érzékeny, pontos és mély empátiával alkotó fiatal fotóművész az édesanyjáról készített sorozatot, aki a családi éttermükben dolgozik évtizedek óta.