Habony kiesett a pikszisből?

  • narancs.hu
  • 2019. január 31.

Villámnarancs

Állítólag már nem ő a Fidesz első számú kommunikációs guruja.
Több kormányzati forrásból is úgy értesült a Népszava, hogy Habony Árpádnak egyre kevesebb beleszólása van a Fidesz és a kormány kommunikációjába. A lap forrásai ezzel magyarázzák például a rabszolgatörvény körüli kommunikációs bénázást a kormány részéről.

 

"Látszik, hogy ezt már nem Habony szervezte" - idézi a lap a kormányzati kommunikációra rálátó forrását.

Habony 2014-ben

Rogán és Habony

Fotó: Sióréti Gábor

Mint írják, egy másik forrásuk a Rogán Antal és Habony közti konfliktusra vezeti vissza a változást, megint más - egy a Fidesz-frakció vezetéséhez tartozó megszólaló - szerint viszont korábban is volt olyan időszak, amikor Habony a háttérből is hátrébb vonult,

A lap úgy tudja, Habony az elmúlt hónapokban már többet tartózkodott külföldön, mint idehaza.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.