Fogyasztóvédelmi bírságot kapott a Coca-Cola, amiért a #loveislove kampányában homoszexuális párokat ábrázoló plakátokat használtak – írta meg az ATV.hu.
Az érdi járási hivatal arra kötelezi a vállalatot, hogy ne alkalmazzon olyan reklámot, ami „károsítja a gyermekek- és a fiatalkozúak fizikai, szellemi, érzelmi és erkölcsi fejlődését”.
A szerkesztőségnek eljutattot levelükben megemlítették, hogy „az ilyen jellegű reklámok feltárásában nagy segítséget nyújtanak a lakossági bejelentések”, amiért kinyilvánították köszönetüket.
Hatósági megállapítás szerint a kifogásolt reklám megsértette a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről szóló törvény azon részét, miszerint tilos az olyan reklám, amely a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését károsíthatja.