Megbírságolták a Coca-Colát a botrányt kavart plakátjai miatt

  • narancs.hu
  • 2019. október 14.

Belpol

Az érdi járási hivatal szerint a vállalat reklámja „károsítja a gyermekek- és a fiatalkozúak fizikai, szellemi, érzelmi és erkölcsi fejlődését”.

Fogyasztóvédelmi bírságot kapott a Coca-Cola, amiért a #loveislove kampányában homoszexuális párokat ábrázoló plakátokat használtak – írta meg az ATV.hu.

Az érdi járási hivatal arra kötelezi a vállalatot, hogy ne alkalmazzon olyan reklámot, ami „károsítja a gyermekek- és a fiatalkozúak fizikai, szellemi, érzelmi és erkölcsi fejlődését”.

A szerkesztőségnek eljutattot levelükben megemlítették, hogy „az ilyen jellegű reklámok feltárásában nagy segítséget nyújtanak a lakossági bejelentések”, amiért kinyilvánították köszönetüket.

Hatósági megállapítás szerint a kifogásolt reklám megsértette a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről szóló törvény azon részét, miszerint tilos az olyan reklám, amely a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését károsíthatja.

Figyelmébe ajánljuk

Hieronymus Bosch világa

  • - turcsányi -

Michael Connelly nem egy író, inkább egy regénygyár, rosszabb esetben áruvédjegy – az efféle státus persze nem oly ritka zsiráf manapság.

„Rodrigo”

A világ legnagyobb és legrangosabb színházi fesztiválja az avignoni. Jelentős társulatok seregszemléje, illetve már maga a fesztiválmeghívás jelentőssé tesz társulatokat. Aki a hivatalos programban van, az számít valakinek.

Félúton

Egykori nagymenő, aki a csúcsról lepottyanva már csak árnyéka önmagának; féktelen csodagyerek, akinek csak kemény munkára és iránymutatásra van szüksége, hogy azzá a sztárrá váljon, akit a végzete elrendelt neki – a sportfilmek talán legnagyobb kliséi ezek, a Stick pedig épp erre a kettőre épül.