„Úgy számoltunk, hogy a tavalyi évben összesen hatmilliárd forintot költöttünk külföldre, ez az influenszertrip, médiatrip nagyjából másfél milliárd forintba került” – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a Mandinernek a Budapest Influencer Tripről, mely során világhírű véleményvezéreket utaztattak a magyar fővárosba.
„Azt gondolom, hogy az első számok nagyon ígéretesek. (..) Az azóta eltelt három és fél hét alatt 54 százalékkal több amerikai foglalt, mint egy évvel korábban (..) Japánból húsz nap alatt másfélszer annyian foglaltak, mint korábban,”
mondta.
Szerinte az MTÜ történetének legsikeresebb akciója volt az influenszer trip. „Már most olyan számainak vannak, amiket álmunkban sem reméltünk”, mondta, hozzátéve, folytatják a hasonló akciók szervezését. A tervek szerint ősszel távol-keleti véleményvezéreket hívnak Budapestre.