Az MTÜ elnöke szerint minden idők legsikeresebb akciója volt az influenszer trip, ami másfél milliárdba került

  • narancs.hu
  • 2024. július 1.

Belpol

Ennyibe került, hogy külföldi véleményvezérek Magyarországra jöttek az adófizetők pénzéből, és ha már itt voltak, posztoltak a fővárosról. 

„Úgy számoltunk, hogy a tavalyi évben összesen hatmilliárd forintot költöttünk külföldre, ez az influenszertrip, médiatrip nagyjából másfél milliárd forintba került” – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a Mandinernek a Budapest Influencer Tripről, mely során világhírű véleményvezéreket utaztattak a magyar fővárosba. 

 

„Azt gondolom, hogy az első számok nagyon ígéretesek. (..) Az azóta eltelt három és fél hét alatt 54 százalékkal több amerikai foglalt, mint egy évvel korábban (..) Japánból húsz nap alatt másfélszer annyian foglaltak, mint korábban,”

mondta.

Szerinte az MTÜ történetének legsikeresebb akciója volt az influenszer trip. „Már most olyan számainak vannak, amiket álmunkban sem reméltünk”, mondta, hozzátéve, folytatják a hasonló akciók szervezését. A tervek szerint ősszel távol-keleti véleményvezéreket hívnak Budapestre. 

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk