Így néz ki a Kálvin téri migránsgyűlölő támadó, a rendőrség fotó alapján körözi

  • narancs.hu/Police.hu
  • 2017. május 13.

Belpol

A biztonsági kamerák felvételei alapján azonosították a férfit, aki megütött egy ártatlan nőt.

A rendőrség honlapján megjelent annak a férfinak a képe, aki még csütörtökön rendezett féktelen ámokfutást a Kálvin téri aluljáróban. A felbőszült férfi mocskos migránsnak nevezett egy hozzá angolul szóló pizzaárust, majd megütötte azt a nőt, aki a vétlen férfi védelmére kelt.

A Budapesti Rendőr-főkapitányság szombaton ismertette az őrjöngő férfi fotóját, a police.hu-n közölték, hogy ismeretlen tettes ellen nyomoznak. A csütörtöki esetről ezt írják: „a Kálvin téri aluljáró egyik éttermében szóváltásba keveredett a kiszolgálást végző eladó férfival és egy járókelő nővel, majd a nőt bántalmazta”.

Az egyelőre még nem azonosított férfi 50-55 év körüli, körülbelül 175 centiméter magas, normális testalkatú, a feje tetején kopaszodó, oldalt ősz hajú. Aki felismeri, jelentkezzen a rendőrségen.

false

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.