Nem állnak le: jön az újabb plakátkampány, 4,7 milliárdot szór el a kormány

  • narancs.hu
  • 2018. november 30.

Belpol

Csak úgy repkednek a milliárdok.

A Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentációból az derül ki, hogy új plakátkampányt indít a kormány, ezúttal 4 milliárd 713 millió forintot költ el rá, amiből 1,3 milliárd forint opciós összeg – írja a 24.hu.

A megbízásnak neve is van, így szól: Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása.

Mint ismert, a kormány legutóbb 5,9 milliárdot költött a Sargentini-jelentés elleni kampányra.

Hatmilliárdot költ a kormány a Sargentini-jelentés elleni kampányra

Televízióban, rádióban, interneten. Lesz minden. „Széles körű tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy mindenki előtt nyilvánvalóvá tegye: a Sargentini-jelentés hazugságokon alapul és politikai nyomásgyakorlás céljából, a szabályokat felrúgva szavazta meg az Európai Parlament" - értesült a Magyar Idők. A kampány jelen lesz a televízióban, a rádióban és internetes hirdetésekben.

Figyelmébe ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.