Nem állnak le: jön az újabb plakátkampány, 4,7 milliárdot szór el a kormány

  • narancs.hu
  • 2018. november 30.

Belpol

Csak úgy repkednek a milliárdok.

A Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentációból az derül ki, hogy új plakátkampányt indít a kormány, ezúttal 4 milliárd 713 millió forintot költ el rá, amiből 1,3 milliárd forint opciós összeg – írja a 24.hu.

A megbízásnak neve is van, így szól: Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása.

Mint ismert, a kormány legutóbb 5,9 milliárdot költött a Sargentini-jelentés elleni kampányra.

Hatmilliárdot költ a kormány a Sargentini-jelentés elleni kampányra

Televízióban, rádióban, interneten. Lesz minden. „Széles körű tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy mindenki előtt nyilvánvalóvá tegye: a Sargentini-jelentés hazugságokon alapul és politikai nyomásgyakorlás céljából, a szabályokat felrúgva szavazta meg az Európai Parlament" - értesült a Magyar Idők. A kampány jelen lesz a televízióban, a rádióban és internetes hirdetésekben.

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre. 

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.