Hatmilliárdot költ a kormány a Sargentini-jelentés elleni kampányra

  • narancs.hu
  • 2018. szeptember 18.

Belpol

Televízióban, rádióban, interneten. Lesz minden.

„Széles körű tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy mindenki előtt nyilvánvalóvá tegye: a Sargentini-jelentés hazugságokon alapul és politikai nyomásgyakorlás céljából, a szabályokat felrúgva szavazta meg az Európai Parlament” – értesült a Magyar Idők. A kampány jelen lesz a televízióban, a rádióban és internetes hirdetésekben.

Néhány nappal ezelőtt a 24.hu már megírta: a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 5,9 milliárdos megbízást adott Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására, vagyis plakátkampányra. A szerencsés nyertes a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. Vele idén júniusban egy 75 milliárdos keretszerződést kötött az NKOH, így a „közpénzes médiaköltések egyetlen médiaügynökségen folynak keresztül”, írta a 24.hu.

A Magyar Idők cikkében azt írja, a „kormány a jelentés kapcsán az Európai Unió Bíróságához fordul, az Országgyűlés pedig határozatban fejezheti ki tiltakozását a bevándorláspárti erők Magyarország elleni politikai támadása miatt”.

Így a jogi elégtétel és a plakátkampány kéz a kézben járnak majd.

Figyelmébe ajánljuk

Államfőt választ Románia

  • narancs.hu

Helyi idő szerint vasárnap reggel hét órakor (magyar idő szerint 6-kor) kinyitottak a belföldi szavazóhelyiségek, 19 millió szavazópolgár választ államfőt a következő ötéves időszakra.

 

Magyar Péter: Nyíregyházán éreztem először, hogy meg lehet csinálni!

  • Cservenyák Katalin

Legalább kétezren gyűltek össze a szabolcsi megyeszékhely központjában Magyar Péter országjárásának péntek esti eseményére. Pedig hideg is volt és hó is. A Tisza Párt elnöke jelezte, Miskolchoz hasonlóan itt is szerettek volna fedett helyen találkozni követőikkel, de a városvezetés nem volt partner, egyúttal élesen bírálta az Orbán-kormányzat gyermekvédelmi rendszerét.