„Széles körű tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy mindenki előtt nyilvánvalóvá tegye: a Sargentini-jelentés hazugságokon alapul és politikai nyomásgyakorlás céljából, a szabályokat felrúgva szavazta meg az Európai Parlament” – értesült a Magyar Idők. A kampány jelen lesz a televízióban, a rádióban és internetes hirdetésekben.
Néhány nappal ezelőtt a 24.hu már megírta: a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 5,9 milliárdos megbízást adott Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására, vagyis plakátkampányra. A szerencsés nyertes a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. Vele idén júniusban egy 75 milliárdos keretszerződést kötött az NKOH, így a „közpénzes médiaköltések egyetlen médiaügynökségen folynak keresztül”, írta a 24.hu.
A Magyar Idők cikkében azt írja, a „kormány a jelentés kapcsán az Európai Unió Bíróságához fordul, az Országgyűlés pedig határozatban fejezheti ki tiltakozását a bevándorláspárti erők Magyarország elleni politikai támadása miatt”.
Így a jogi elégtétel és a plakátkampány kéz a kézben járnak majd.