Kincs, ami nincs: alakuló ülést tartott a családügyi kabinet

  • narancs.hu
  • 2017. november 8.

Belpol

Tovább robog a betűszógyártás. Népesedéskutató intézet is lesz.

Megalakult a családügyi kabinet, írja az MTI. Ma volt az első ülés, és bizonyára minden remek lesz, mert elhangzott, hogy legyen egy ún. Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért (Kincs). A betűszógyártás tehát nem áll meg, valaki nagyon rá van pörögve. Kopp Mária pszichológusként kutatott, szociológiai irányú vizsgálatokat is végzett, s a nevét megöröklő intézet december 1-ével rajtol. Feladata családpolitikai és népesedési kérdések kutatása lesz: „Ezzel is segítve a kormányzati döntéshozatalt.”

Balog Zoltán persze azt is elmondta, hogy a legfontosabbak a gyerekek. Úgyhogy a családok is, ezért kell a kabinet, amely várhatóan havonta ülésezik majd, és javaslatokat, ajánlásokat tehet a kormánynak, döntést azonban persze nem hozhat.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.