Ron Werber szakított az LMP-vel

  • narancs.hu
  • 2018. március 8.

Belpol

Pont a kampányfinis előtt.

Az Indexnek és a 444-nek is megerősítették az LMP részéről az Alfahír értesülését: Ron Werber felmondott az LMP-nél, nem ad több tanácsot, ám a párt szóvivője szerint ez a kampánystáb működését nem érinti, hiszen Weber

„csak tanácsokat adott”.

Az okokról nem mondott semmit sem a szóvivő Kanász-Nagy, sem Ungár Péter elnökségi tag. Úgy tudni, Werberrel elsősorban ő tartotta a kapcsolatot a pártban.

A 444 ezeken felül azt is írja, hogy a pártvezetésnek túl sok lehetett Werber „impulzív természete”, és nézetkülönbségek adódtak.

Werber az MSZP 2002-es kampányát vezette korábban, de adott tanácsot Mesterházy Attilának is.

Az LMP miniszterelnök-jelöltjével a ma megjelent Narancsban közlünk interjút, ebből itt olvasható egy ízelítő.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.