Ron Werber szakított az LMP-vel

  • narancs.hu
  • 2018. március 8.

Belpol

Pont a kampányfinis előtt.

Az Indexnek és a 444-nek is megerősítették az LMP részéről az Alfahír értesülését: Ron Werber felmondott az LMP-nél, nem ad több tanácsot, ám a párt szóvivője szerint ez a kampánystáb működését nem érinti, hiszen Weber

„csak tanácsokat adott”.

Az okokról nem mondott semmit sem a szóvivő Kanász-Nagy, sem Ungár Péter elnökségi tag. Úgy tudni, Werberrel elsősorban ő tartotta a kapcsolatot a pártban.

A 444 ezeken felül azt is írja, hogy a pártvezetésnek túl sok lehetett Werber „impulzív természete”, és nézetkülönbségek adódtak.

Werber az MSZP 2002-es kampányát vezette korábban, de adott tanácsot Mesterházy Attilának is.

Az LMP miniszterelnök-jelöltjével a ma megjelent Narancsban közlünk interjút, ebből itt olvasható egy ízelítő.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.