Csúcsra járatta a kampányt a Fidesz-média:egy hónap alatt ötszázszor írták le, hogy Karácsony alkalmatlan

  • narancs.hu
  • 2019. november 11.

Fekete Lyuk

Az Origónak egyéni rekordot is sikerült felállítania, többször írták le azt, hogy alkalmatlan, mint ahány cikkük megjelent az önkormányzati választásról.

A Mérték Médiaelemző Műhely és a Euronews közös felmérést készített, melyből kiderül:

egy hónap alatt közel ötszázszor írták le Karácsonyról, hogy alkalmatlan.

Az elemzésben öt kormányközeli médium szerepelt, a 888, az Origo, a Hirado.hu, a Magyar Nemzet és a BAMA, akik összesen 496-szor használták a jelzőt Karácsony Gergely minősítésére. Azt is megvizsgálták,  összesen hány cikkben foglalkoztak az önkormányzati választásokkal ezek a lapok, így nézve pedig az Origónak sikerült rekordot elérnie. A portálon 151 cikk jelent meg a témában, és 166-szor szerepelt a szó, vagyis többször írták le azt, hogy alkalmatlan, mint ahány cikkük megjelent az önkormányzati választásról.

Elemzés: a média, minta hatalom eszköze Magyarországon

Az Euronews és a Mérték Médiaelemző Műhely kutatása 5 kormányközeli médium cikkeit vizsgálta meg a kampány utolsó 30 napjában. Az alkalmatlan szó csaknem 500-szor szerepelt.... BŐVEBBEN : https://hu.euronews.com/2019/11/11/elemzes-a-media-minta-hatalom-eszkoze-magyarorszagon Iratkozzon fel: https://www.youtube.com/c/euronewsHungarian?sub_confirmation=1 euronews élő: https://www.youtube.com/c/euronewsHungarian/live

Figyelmébe ajánljuk

Pride 2025 – avagy a félelem vége

  • Janisch Attila

A tegnapi menet jóval több volt, mint a valaha szervezett legnagyobb Pride: figyelmeztetés is volt arra, hogy Orbán aljas, társadalmat nyomorító rendszere eljutott a tűréshatárig, ahonnan már nincs tovább.

Kommunikációs munkatársat keres a MÚOSZ

  • narancs.hu

Olyan média-Jolly Jokert, aki innovatív, korszerű, szakmailag és technikailag felkészült, dinamikus, gyors, ismeri az új online trendeket, remek kommunikációs készséggel rendelkezik, lojális és együttműködő, és szereti a kihívásokat.