Arról már korábban mi is beszámoltunk, hogy a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó új magyar sportmárka, a 2Rule meglehetősen erős hátszelet kap a közmédiától, amely gyakorlatilag ingyenreklámot csinált a cégnek.
Ingyenreklám a 2Rule-nak
Mészáros Lőrinc egy fillért sem fizet az állami médiának az új sportmárka reklámozásáért. Bartermegállapodást kötött az MTVA a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2Rule-t forgalmazó céggel, amelynek így nem kell fizetnie az állami médiában megjelenő hirdetésekért. A 2Rule pénz helyett termékeket ad, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek. Ügyes.
Persze, ezek után senkit sem lepett meg, hogy magyar focicsapatok kezdték el viselni a 2Rule darabjait, de most már a civil lakosság sem ússza meg Mészáros-póló nélkül. Az ATOMfutás és a brutálATOM nevű paksi, szeptemberben tartandó futóversenyek résztvevői ugyanis 2Rule-pólókat fognak kapni nyereményként – szúrta ki a 24.hu. A felhívás legjobb része, hogy maguk a szervezők is kínosnak érezhetik ezt a gesztust, ugyanis a következő megjegyzést fűzték a pólókhoz: „Egyedi 2RULE-befutópóló (az országban először, és garantáltan politikamentes).”
Hát persze.