Ilyen még nem volt a parlamentben: szerelmes üzenetet küldött a jobbikos képviselő

  • narancs.hu
  • 2018. november 12.

Fekete Lyuk

Szilágyi György még meg is hatódott: "...nélküled senki vagyok".

„Kicsim, nagyon köszönöm ezt a harminc évet. Ne törődj a rágalmakkal, az a lényeg, hogy mi tudjuk az igazságot. Mindent neked köszönhetek. Ezekben a harcokban mindenképpen győznünk kell, mert nélküled senki vagyok” – a Jobbik képviselője személyes érintettség okán szólalt fel az azonnali kérdések előtt a hétfői parlamenti ülésen. Meghatódva ült le feleségének szánt üzenete után.

Szilágyiról a Fidesz-média az elmúlt hetekben folyamatosan cikkezik létező, nem létező ingatlanjai, valamint családja betiltott szerencsejáték-automatákból származó vélt vagy valós nyereségszerzéséről. Erre reagált burkoltan Szilágyi a szerelmes üzenet alkalmából.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.