A köztévé még csak nem is szólt az On the Spot készítőnek, hogy nem tart igényt a műsorukra

  • narancs.hu
  • 2018. május 1.

Interaktív

Mindent a sajtóból tudtak meg.

Ahogy arról mi is beszámoltunk, a köztévé a továbbiakban nem tart igényt a népszerű dokusorozatra, az On the Spotra. A Duna Műsorszolgáltató minderről tegnap késő este adott ki egy közleményt, amelyben megköszönték az eddigi munkát, de jelezték, hogy a jövőben más műsort képzelnek el a dokusorozat helyére.

Ám erről az alkotópárosnak valahogy elfelejtettek szólni. S. Takács András és Cseke Eszter azt írta a Facebookon, hogy ők is csak a sajtóból értesültek arról, hogy a köztévén nem folytatódhat az On the Spot.

„Tegnap éjjel érkeztünk meg New Yorkba, hogy Magyarországot képviseljük a közszolgálati televíziók nemzetközi fesztiválján, az INPUT-on. Az On The Spot az egyetlen magyar szereplő az idei programban, amely a világ legkiemelkedőbb közszolgálati műsorait szemlézi. A hosszú repülőút után bekapcsoltuk a telefonjainkat, és a sajtóból értesültünk róla, hogy az MTVA 2019-től nem tart igényt a munkánkra. A hírek után rögtön megnyitottuk az e-mailjeinket is, ott várt minket a hivatalos levél ugyanerről, amely pár órával a sajtóközlemény időpontja előtt landolt a mailboxban” – írták.

Az alkotók a posztban megköszönik az együttműködést, mivel szerintük „Magyarországról a legtöbbet a Duna Tv fektette a dokumentumfilm-sorozatba”. Biztosak abban, hogy a jövőre 10 éves műsor valamilyen formában folytatódni fog, az új, most készülő évadot pedig még az ősszel leadja a Duna.

Borítókép: Facebook/On the Spot


Figyelmébe ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.