Az Atmediával kötött megállapodást reklámidő-értékesítésről az ATV. Eszerint 2019. januártól a tévés sales house értékesíti a kábelterjesztésű országos csatorna televíziós és online reklámfelületeit – áll az Atmedia közleményében.
Az Atmedia a Habony Árpád hitelezőjeként ismertté vált Tombor András, kisebb részben pedig Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozik.
A 24.hu megkereste a tévé vezérigazgatóját, Németh Szilárdot, aki a döntésről úgy nyilatkozott, hogy szakmai döntés született, az egyeztetések alkalmával egyetlen politikussal sem találkoztak.
Elmondása szerint a televízió az utóbbi időben mind fontosabb szereplőjévé vált a piacnak, így a legnagyobb reklámértékesítő cégek számára is érdekes lett.
Németh azt várja, hogy a megállapodásnak köszönhetően jelentősen nőnek majd az ATV reklámbevételei. A lap azon kérdésére, hogy nem zavarja-e a Mészáros-érdekeltség, úgy reagált:
„Ez a cég számos televíziós csatorna reklámidejét értékesíti. És nem hiszem, hogy Mészáros Lőrincnek van köze Miki egérhez attól, hogy az Atmedia adja el a Cartoon Network reklámidejét.”