Vajon azért örül ennyire Angela Merkel, mert már a zsebében érzi a győzelmet?

  • narancs.hu
  • 2017. szeptember 15.

Külpol

Mi más magyarázat lenne?

Friedemann Vogel lőtte az alábbi képet Angela Merkelről, aki láthatólag elég jó hangulatban volt, miután megnyitotta a 67. Frankfurti Nemzetközi Autószalont. Simán lehet, hogy a kancellár csak valamelyik német járgány láttán került ilyen remek hangulatba, de mi inkább arra tippelnénk, hogy Merkel már sejti: a szeptember 24-én esedékes szövetségi választásokon vélhetőleg győzelmet arat. A felmérések szerint ugyanis Merkel pártja, a CDU jelenleg 38-on százalékon áll, míg a szociáldemokrata Martin Schulz vezette SPD 24-en. Schulz egyébként idén tavasszal tudott feljönni Merkel nyakára, a lendület azonban nem folytatódott, így vélhetőleg Merkel negyedik ciklusát kezdheti majd meg kancellárként idén ősszel.

A nevető kancellár

A nevető kancellár

Fotó: MTI/EPA/Friedemann Vogel

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.