James Gandolfini fia alakítja a fiatal Tony Sopranót a Maffiózók spinoffjában

  • B.P.M.
  • 2019. január 23.

Mikrofilm

Családban marad.

„Hatalmas büszkeség folytatni apám örökségét azzal, hogy a fiatal Tony Soprano bőrébe bújhatok” - fogalmazott Michael Gandolfini, aki a 2013-ban elhunyt édesapja, James Gandolfini legendás karakterét, a Maffiózók sorozatból ismert Tony Sopranót fogja alakítani a produkció előzményfilmjében - olvasható a hvg.hu-n.

Michael Gandolfini és Tom Hardy

Michael Gandolfini és Tom Hardy

Fotó: mgandolfini/Instagram

 

Az HBO kultikus sorozata 1999-ben, 20 éve indult, kritikánkat itt olvashatja:

Tony, az Ember Fia

A nagy vízen túl 1999-től tavaly júniusig vetítette az HBO. Csúcsnézettsége ott közel 12 milliós volt, az utolsó rész másnapján a The New York Times címlapon siratta. Most itthon is kijött mind a hat (hét) évad DVD-n. Úgy kilencven óra mozi; grandiózus, gigászi és teljes mélységeiben egy szuszra igazából feldolgozhatatlan műalkotás, amiből még a gyengébb pillanataiban is lehetetlen kiszállni.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.