Will Smith bocsánatot kért Chris Rocktól, amiért felpofozta

  • narancs.hu
  • 2022. július 29.

Mikrofilm

Az Oscar-díjas színész március óta nem szólalt meg az ügyben. A bocsánatkérő videóval szakította meg a hallgatást.

Mint ismert, Will Smith behúzott egyet Chris Rocknak, amikor az idei Oscar-gálán utóbbi az előbbi feleségével, Jada Pinkett Smith-szel és annak betegségével viccelt. Az eset következményeként Smith-t tíz évre tiltották ki az Oscar-átadókról, de a szintén idén kapott díját megtarthatta.

Mostanra jutott el odáig, hogy mindent átgondolva bocsánatot kérjen Rocktól. Hogy ezt nyilvánosan tegye meg, egy videót tett közzé, amelyben először arról beszélt, hogy a köszönőbeszédében azért nem kért bocsánatot, mert az eset miatt ködös volt a gondolkodása. Később azonban ráírt a humorista-műsorvezetőre, aki azt válaszolta neki, hogy még nem áll készen rá, hogy beszéljenek, de amikor eljön az ideje, felkeresi őt.

Valószínűleg ez a felkeresés még nem történt meg. De Will Smith kitette a videót, amelyben elhangzik:

Chris, bocsánatot kérek tőled. A viselkedésem elfogadhatatlan volt, és itt vagyok, ha bármikor készen állnál arra, hogy beszéljünk.

Ezután Chris Rock édesanyjától, öccsétől és egész családjától is elnézést kért, amiért őket is megbántotta.

Arról is beszélt, hogy tudatában van annak, hogy valószínűleg visszafordíthatatlan dolgot tett. Az elmúlt három hónapban folyamatosan visszajátszotta magában az esetet, hogy jobban megértse, mi történt.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Szemrevaló: Páva – Valódi vagyok?

  • SzSz

A társadalmi szerepek és identitások a pszichológia egyik legjobban kutatott területe. Mead szerint nincs is objektív valóság, azt az egyének maguk konstruálják; Goffman úgy véli, az egész világ egy színpad, ahol mind különböző szerepeket játsszunk; míg Stryker elmélete azt magyarázza, hogy minden ember ezernyi identitással rendelkezik, s azok hierarchiába rendeződnek.

Szemrevaló: A fény

  • - bzs -

Tom Tykwer csaknem háromórás eposza mintha egy másik korból időutazott volna napjainkba (Tykwer maga is a Babylon Berlint, a múlt század húszas éveit hagyta hátra).

Szemrevaló: Gépek tánca

Markológépekkel táncolni, az ám a valami! Amikor a kotrókanál kecsesen emelkedik a magasba, akkor olyan, mint egy daru – mármint a madár (lehet, hogy magyarul nem véletlenül hívják így az emelőszerkezetet?) –, „nyakát” nyújtogatja, „fejét” forgatja.

Le nem zárt akták

A művészi identitás és a láthatóság kérdéseit helyezi középpontba Pataki Luca első önálló kiállítása. Keszegh Ágnes kurátor koncepciója szerint a tárlat krimiként épül fel: a látogatónak fragmentumokból, nyomokból kell rekonstruálnia a történetet. Az anyag kísérlet a művészszerep radikális újragondolására, és az igazi kérdése az, hogy az alkotói késztetés ledarálható-e.

Ingyen Carlsberg

  • - turcsányi -

Valamikor a múlt század kilencvenes éveinek elején Bille August nemzetközi hírű svéd filmrendező rájött, hogy mégsem lenne jó, ha ő lenne a filmművészet második Ingmar Bergmanja, még akkor sem, ha az ügyért addig számos követ megmozgatott (Hódító Pelle Max von Sydow-val, 1987; Legjobb szándékok, egyenesen Bergman forgatókönyvéből, 1992).

Utánunk a robotok?

A Székesfehérváron tavasszal bemutatott színpadi átiratot Szikora János, a Vörösmarty Színház tizenhárom év után elköszönő igazgatója rendezte. A színház vezetésére kiírt, majd megismételt pályázat után ősztől már Dolhai Attila irányításával működő teátrum irányvonala minden bizonnyal változni fog, a társulat egy része is kicserélődött, így A Nibelung-lakópark egy korszak összegzésének, Szikora János búcsúelőadásának is tekinthető.

Túlélni a békét

Az előadás ismét azt bizonyította, hogy egy ideje a Miskolci Nemzeti Színházé a magyar nyelvű színjátszás egyik legerősebb társulata. Pedig a darab – annak ellenére, hogy színházi felkérésre született – egyáltalán nem kínálja magát könnyen a színrevitelre.