Andy Vajna kirablása

  • 2014. január 27.

Snoblesse

A Kutyaszorítóbban című előadásban a exhollywoodi mogult és nagy magyar pénzosztót rabolják ki.
false

Andy Vajna neve ma már nem csak A skarlát betű című Demi Moore-klasszikussal vagy Sylvester Stallone dzsungelharcosi munkásságával jelent egyet, de a magyar filmfinanszírozással is. Nyilván ezért van az, hogy Andyre gondoltak a 011-es csoport tagjai is, amikor elkészítették Quentin Tarantino Kutyaszorítóban című filmjének magyar, színpadi és meglehetősen kifacsart változatát (részben Vajna finanszírozta a Kutyaszorítóbant is – ám ez most mellékszál). A Kutyaszorítóbban című produkcióban hat fiatal pesti srác azt tervezi, hogy Andy Vajna születésnapi partiján kirabolják a producer házát, és a filmtámogatási pénzzel elmenekülve új életet kezdenek egy másik országban. Hogy mire jutnak a színházasok Vajna partiján, kiderül a Bárkában látható című produkcióból.

Figyelmébe ajánljuk

A gépben feszít az erő

  • - minek -
A kanadai performer-zenész-költő, Marie Davidson jó másfél évtizede olyan szereplője az elektronikus tánczene kísérletező vonulatának, aki sosem habozott reflektálni saját közegére és a rideg, technológia-központú világra.

A bogiság és a bogizmus

  • Forgách András

bogi – így, kisbetűvel. Ez a kiállítás címe. Titokzatos cím. Kire vonatkozik? Arra, akit a képek ábrázolnak, vagy aki a képeket készítette?

Az igazi fájdalom

Reziliencia – az eredetileg a fizikában, a fémek ellenállására használt kifejezés a pszichológia egyik sűrűn használt fogalmává vált a 20. század második felében.

Ezt kellett nézni

Lehet szeretni vagy sem – mi is megtettük már mindkettőt ezeken az oldalakon –, de nem nagyon lehet elvitatni Kadarkai Endrétől, hogy elképesztő szorgalommal és kitartással építi műsorvezetői pályáját.

Sohaország

Az európai civilizáció magasrendűségéről alkotott képet végleg a lövészárkok sarába taposó I. világháború utolsó évében járunk, az olasz fronton. Az Osztrák–Magyar Monarchia hadseregének egy katonája megszökik a századától, dezertál.

Hol nem volt Amerika

A mese akkor jó, ha minél inkább az olvasóról szól, és persze mindig kell bele főgonosz, akibe az elaludni képtelen néző a lappangó félelmeit projektálhatja, hogy a hős kardját kivonva leszámolhasson vele.