Bóbita Családi Filmfesztivál

  • 2013. november 15.

Snoblesse

Egy kiközösített játékgonosz és sok sárga minyon is ott lesz.
false

1-től 4-ig még a legkisebbek is el tudnak majd számolni, mire véget ér a fesztivál, mert olyan filmeken lehet gyakorolni, mint a Sammy nagy kalandja 2,a Madagaszkár 3., a Jégkorszak 4., vagy a Gru 2 és az  Alvin és a mókusok 3., nem is beszélve a Bogyó és Babóca - 13 meséről, mely a 13-as szám ismeretével gazdagíthatja az óvatlan kiskorúakat. A négynapos gyerekfilm-dzsembori változatos zenei kínálatáról a Talamba Ütőegyüttes, az Apacuka együttes, az Alma Együttes, a Bélaműhely könnyűzenekar és a Kaláka gondoskodik, s bár eddig csak 1 részt élt meg, mindenképpen felhívnánk a figyelmet az utóbbi idők legbájosabb animációs filmjére, a kiközösített videojáték-gonoszok lelkivilágáról szóló Rontó Ralphra. Hátha, a jövő évi Bóbita programjában már a Rontó Ralph 2. is szerepel majd!

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.