Izraeli Filmhét: Playoff

  • 2013. november 14.

Snoblesse

Botrány! Izrael legmenőbb edzője Nyugat-Németországba szerződik.
false

Danny Huston, a majdnem híres hollywoodi filmszínész, a legendás filmrendező, John Huston édes fia, aki szinte mindenkivel játszott már, aki számít, és sok olyannal is, aki nem, ezúttal egy vérbeli koprodukcióban, egy német–francia–izraeli filmben alakítja a főhőst. Max Stollert, az izraeliek szemében legendás, mások szemében nem annyira legendás kosárlabdaedzőt, aki a hetvenes évek végén a Maccabi Tel-Avivot a kosárlabda Euroliga döntőjébe juttatta. De nem ezért készült róla film, és a németek sem ezért szálltak be a produkcióba, hanem azért, mert Max Izraelben elért sikerei után váltott, s Nyugat-Németország kosárlabdacsapatához szegődött, amivel persze finoman szólva is kihúzta a gyufát Izraelben. Huston mellett fontos szerepet játszik a filmben Wim Wenders hajdani kedvence, Hanns Zischler is.



Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.