Tóth Evelin TrioM az A38-on

  • 2016. április 25.

Snoblesse

Maya lemezjátszó koncert.
false

„Amikor az éneklésben olyan állapot jön létre, hogy azt érzem, igazán élek, az egészen fantasztikus tud lenni. S emiatt nem választhatom az életet és az éneklést külön. Most minden arról szól, hogy ezzel kell élnem. Sok minden más nem tud megtörténni. Bizonyos értelemben fontos lenne… lehet, hogy hülyeség, de a szerelem nekem mindig az első helyen volt, vagy a mínusz első helyen – mégsem kerülhetem meg, hogy beálljon valami harmónia. Nem harcol ez a két dolog bennem. De amikor a szerelem elmúlik, az éneklés mindig ott van, s ettől egy kicsit időállóbbnak tűnik” – vallotta meg a Narancsnak (a teljes interjú itt) Tóth Evelin énekesnő, aki ezúttal a TrioM (Kardos Dániel-gitár, Szalai Péter-ütősök) nevű formációban lép fel, s mutatja be Maya című lemezüket.

Figyelmébe ajánljuk

Fuss, és tévedj el Budapesten!

Budapestre jött a City Race Euro Tour, egy városi tájfutó rendezvénysorozat. Három napon át futhatunk Budapest különböző részein egy térképpel, amelyen a kukák is fel vannak tüntetve, de az utcanevek nem láthatóak. De mire is jó ez az egész?

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.