Magasra röppenne a 2Rule: az álom a magyar olimpiai csapat öltöztetése

  • MTI/narancs.hu
  • 2019. június 20.

Sport

Ám egyelőre azzal is megelégszik Mészáros Lőrinc sportmárkája, hogy az Intersport üzleteiben kaphatóak a termékek. Felkészül a webshop!

Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt., ennek értelmében csütörtöktől az Intersport tizenkét magyarországi üzletében lehet megvásárolni a csapatoknak tervezett kollekciókat, adta hírül az MTI.

Tavaly augusztusban, amikor a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2Rule és az MTVA bartermegállapodást kötött, így a cégnek nem kellett fizetnie az állami médiában megjelenő hirdetésekért, még azt írtuk: "A cégnek ugyan még webshopja és boltja sincs, de már több NB I-es és NB 2-es csapat is ezt a márkát választotta."

Ingyenreklám a 2rule-nak

Mészáros Lőrinc egy fillért sem fizet az állami médiának az új sportmárka reklámozásáért.

Ám ennek most vége! A mai sajtótájékoztatón Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezető igazgatója azt mondta, hogy a vállalatnak "régóta van egy magyar hozzáadott értékű termékprogramja", amelynek keretében már több márkát bevettek a választékukba.

"Van egy sztenderd minősítési rendszerünk, amelynek ha megfelel egy partner, akkor tárgyalás következik, és ennek a végeredménye az, hogy már kaphatók a 2Rule-termékek az Intersportban" - mondta és hozzátette, bíznak benne, hogy az új termék felveszi a versenyt a nagy márkákkal, és az adott termékkategórián belül az eladás 20-25 százalékát a 2Rule termékei teszik majd ki.

false

 

Bendik Bernadett, az MSM Zrt. vezérigazgatója "hatalmas sikerként" értékelte, hogy a 2Rule bekerült az Intersport kínálatába. Elmondta, hogy a "határon inneni és határon túli" magyar piac elérése volt a céljuk, és keresnek további külhoni forgalmazókat is. A 2Rule termékei pedig a július végén induló webshopból is megrendelhetők lesznek majd, ráadásul új sportágak felé is nyitnak majd, jelenleg ugyanis a labdarúgáson, a röplabdán és a kézilabdán kívül a kosárlabda az a terület, ahol jelen vannak, de ez hamarosan megváltozik.

"Valószínűleg a következő nagy ugrás számunkra az atlétika lesz, nagy álmunk pedig, hogy a nemzeti sportági szakszövetségeket, valamint a magyar olimpiai csapatot is mi öltöztethessük, de egyelőre lépésről lépésre haladunk" - mondta a vezérigazgató.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.