Olimpiai sötét ló: vlogot indított Shane Tusup
Screenshot_2019-08-21_at_12.26.30.png

Olimpiai sötét ló: vlogot indított Shane Tusup

  • narancs.hu
  • 2019. augusztus 21.

Sport

Hosszú Katinka a YouTube-on követheti, exférje hogyan edzi egyik legnagyobb riválisát.

Shane Tusup megkezdte a közös munkát Bujdosó Zsomborral és Ilaria Cusinatoval az olaszországi Citadellában. Mindez a YouTube-ra feltöltött videóból derül ki, ami Tusup videósorozatának első része. Az Olympic Darkhorse (Olimpiai sötét ló) című sorozat Tusup és a két úszó olimpiai felkészülését követi nyomon.

Az első részben Bujdosó és Tusup megkérkeznek Olaszországba, és Tusup arról is beszél, hogy legalább egy évig ő fogja edzeni a 19 éves Cusinatot és a 15 éves Bujdosót.

Cusinato a tavalyi Európa Bajnokságon ezüstérmes lett 200 és 400 méter vegyesen.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.