Trendi kiegészítők – melyik pénztárca divatos most?

  • Fizetett tartalom
  • 2022. október 19.

Támogatott tartalom

A 2022-es esztendő sok szempontból rendhagyó az előző évekhez képest. Míg nemrég a visszafogottság kapott nagyobb hangsúlyt a palettán, addig idén kiszabadult a dzsinn a palackból! Aratnak a színek, a látványos kiegészítők, azok a kellékek, amelyek szinte mindenben elütnek a megszokottól, a tradicionálistól. Ám az kétségtelen, hogy ez a szemrevaló sokoldalúság nagyon is vonzó, sőt megismerésre, megtapasztalásra méltó! Jöhetnek a rojtok?

Az idei év egyik szenzációja, hogy a felhasznált textúrák megváltoztak. Általánosan a bőr, műbőr és vászon anyagok azok, amelyek a legtöbbször alapként szolgálnak. S nyilván ezek továbbra is megtalálhatóak a kínálatban. Ám valami mégis megváltozott, ahogy erre az alábbi linken látható darabok is rímelnek: https://answear.hu/m/tommy-hilfiger

Hogy mi történt? Bejöttek a képbe sok olyan díszítési megoldás, ami az előző esztendőkben még nem dívott ilyen mértékben. A rojtok, a különböző bojtok, a ráncok, a láncok, hogy csak párat említsünk a lehetőségek közül, színpompás szertelenséggel ajándékozzák meg a modelleket. Kivétel nélkül. Persze akadnak visszafogottabb, hagyományosabb típusok is, így azoknak sem kell megrémülni, akik egyébként szerették mindazt, amit a régmúlt képviselt ezen a területen.

Az azonban elvitathatatlan tény, hogy célszerű megtapasztalni az újító irányzat megannyi kellemet hozó pozitívumát, mert ezek valóban képesek színesíteni, vidámabbá varázsolni minden egyes napot. Még a legszürkébbeket is! Sőt talán azokat a leginkább!

Overview of bijou items, plastic card, group of candles and wallet in box

 

Mi újság a színekkel?

Az a jó hírünk, hogy a tárcadivat követi az általános trendet, azaz fő a sokszínűség! Természetesen a fekete vagy a barna ugyanúgy felfedezhető a palettában, tehát a régi nagyágyúk nem tűntek el, csupán osztoznak a trónon a többiekkel. A bordó, a piros, a szürke, a zöld és még sorolhatnánk, igazi nyertesek! Ahogy az ősz ragyog, pompázik a folyton változó, pulzáló színekben, úgy a tárcák is csillogtatják az árnyalataikat, mégpedig szemeket gyönyörködtető formában.

Red and beige leather wallets

 

Melyik az a kiegészítő, ami meghökkentő, de ide passzol?

Az öv. Na, ez az, amin általában a legtöbben megdöbbennek. Hogy jön ide az öv? Úgy, hogy az https://answear.hu/k/ferfi/kiegeszitok/ovek oldalon egytől-egyig olyan darabok fedezhetőek fel, amelyek szinte maradéktalanul passzolhatnak a kiszemelt tárcához.

A részletekben rejtőzik az ördög, tartja a régi mondás, és az tény, hogy ennek a bölcsességnek az igazságtartalma számtalanszor beigazolódik az életben. Ez egy kitűnő példa erre, mivel az övre senki sem asszociál akkor, amikor a pénztárcákról van szó. Pedig azonos anyag esetén különösen látványos az összhang, de amúgy sem nehéz olyan modellt találni, ami harmonizál a többi kiegészítővel.

Fárasztónak hathat minden egyes apróságra ekkora figyelmet szentelni, ám valójában megéri a törekvésre némi energiát áldozni, meg persze időt. Ugyanis a végül megtapasztalható látványos, stílusos, kellemet sugárzó végeredmény garantáltan páratlan és egyedi, ami ízlésességről, stílusosságról, trendiségről és persze magabiztosságról árulkodik!

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Szemrevaló: Páva – Valódi vagyok?

  • SzSz

A társadalmi szerepek és identitások a pszichológia egyik legjobban kutatott területe. Mead szerint nincs is objektív valóság, azt az egyének maguk konstruálják; Goffman úgy véli, az egész világ egy színpad, ahol mind különböző szerepeket játsszunk; míg Stryker elmélete azt magyarázza, hogy minden ember ezernyi identitással rendelkezik, s azok hierarchiába rendeződnek.

Szemrevaló: A fény

  • - bzs -

Tom Tykwer csaknem háromórás eposza mintha egy másik korból időutazott volna napjainkba (Tykwer maga is a Babylon Berlint, a múlt század húszas éveit hagyta hátra).

Szemrevaló: Gépek tánca

Markológépekkel táncolni, az ám a valami! Amikor a kotrókanál kecsesen emelkedik a magasba, akkor olyan, mint egy daru – mármint a madár (lehet, hogy magyarul nem véletlenül hívják így az emelőszerkezetet?) –, „nyakát” nyújtogatja, „fejét” forgatja.

Le nem zárt akták

A művészi identitás és a láthatóság kérdéseit helyezi középpontba Pataki Luca első önálló kiállítása. Keszegh Ágnes kurátor koncepciója szerint a tárlat krimiként épül fel: a látogatónak fragmentumokból, nyomokból kell rekonstruálnia a történetet. Az anyag kísérlet a művészszerep radikális újragondolására, és az igazi kérdése az, hogy az alkotói késztetés ledarálható-e.

Ingyen Carlsberg

  • - turcsányi -

Valamikor a múlt század kilencvenes éveinek elején Bille August nemzetközi hírű svéd filmrendező rájött, hogy mégsem lenne jó, ha ő lenne a filmművészet második Ingmar Bergmanja, még akkor sem, ha az ügyért addig számos követ megmozgatott (Hódító Pelle Max von Sydow-val, 1987; Legjobb szándékok, egyenesen Bergman forgatókönyvéből, 1992).

Utánunk a robotok?

A Székesfehérváron tavasszal bemutatott színpadi átiratot Szikora János, a Vörösmarty Színház tizenhárom év után elköszönő igazgatója rendezte. A színház vezetésére kiírt, majd megismételt pályázat után ősztől már Dolhai Attila irányításával működő teátrum irányvonala minden bizonnyal változni fog, a társulat egy része is kicserélődött, így A Nibelung-lakópark egy korszak összegzésének, Szikora János búcsúelőadásának is tekinthető.

Túlélni a békét

Az előadás ismét azt bizonyította, hogy egy ideje a Miskolci Nemzeti Színházé a magyar nyelvű színjátszás egyik legerősebb társulata. Pedig a darab – annak ellenére, hogy színházi felkérésre született – egyáltalán nem kínálja magát könnyen a színrevitelre.