A független képviselő kiderítette, hány milliárdot égettek el Orbánék a "koronavírusos" nemzeti konzultációra

  • narancs.hu
  • 2020. november 19.

Villámnarancs

Még annál is többet!

Kassai Dániel, Pestszentlőrinc független önkormányzati képviselője besétált a Miniszterelnöki Kabinetirodába, hogy közérdekű adatigényléssel élve megtudja, "mennyi magyar adófizetői pénzt emésztett fel a nyár végén lezárt újabb értelmetlen nemzeti konzultáció" -  ahogy arról a Facebook oldalán be is számolt.

Kassai nem rejtette véka alá gondolatait: "Ez az a konzultáció, amiben a kormány kérdésnek álcázva gyártotta le újból az ellenségképeket. Brüsszelt, Karácsonyt, a migránsokat, a bankokat, a multikat ostorozták és közben megpróbálták elhitetni az olvasóval, hogy ők majd megvédenek minket tőlük és persze megküzdenek a koronavírussal is."

És az összegek:

A "NEMZETI KONZULTÁCIÓ A KORONAVÍRUSRÓL ÉS A GAZDASÁG ÚJRAINDÍTÁSÁRÓL" elnevezésű propagandakampány és az ezt körülölelő kormányzati hirdetések (nyomtatott sajtó, online, rádió, TV, óriásplakát, citylight, hengeroszlop) végösszege

9 milliárd 579 millió 490 ezer 978 forint.

Plusz a konzultációs levelek gyártása, postázása 1,7 milliárd forintért és a Magyar Közlöny Kft. közel 200 milliója nyomdai szolgáltatásra - írja Kassai.

"És hogy ki járt jól ennek a magyar emberek szempontjából semmi haszonnal nem járó kampánnyal?" - teszi fel a korántsem költői kérdést a független képviselő és azonmód meg is válaszolja azt:

"A megrendelést a Miniszterelnöki Kabinetirodától a New Land Média Kft. kapta meg, akinek egy nagyon elkötelezett Fideszes, Balásy Gyula milliárdos a vezetője.

Az ismertebb bedolgozó „alvállalkozók” pedig júniusban ők voltak:

Online: azonnali.hu; origo.hu; life.hu; pestisracok.hu; magyarhirlap.hu; blikk.hu; hirtv.hu; nepszava.hu; tv2.hu; borsonline.hu; szabadfold.hu; figyelo.hu; ripost.hu; lokal.hu; 888.hu; magyarnemzet.hu; atv.hu; behir.hu; beol.hu; egerhirek.hu; szegedma.hu stb…

Nyomtatott sajtó: Nemzeti Sport; Bors; Ripost; Magyar Nemzet; Lokál, Blikk; Népszava; Magyar hírlap; Szabad Föld; Mandiner; Figyelő; Lokál extra; Magyar Demokrata; Kiskegyed; Magyar Konyha; Világgazdaság; Kisalföld, Zalai hírlap; Heves megyei hírlap stb…

Rádiók: karc FM; Rádió1; Kossuth; Petőfi; Bartók; Dankó; Friss FM; Manna FM; Info rádió; Sláger FM; Pécs FM stb…

Tévék: TV2; M1; M4; Duna; HÍR TV; Csongrád TV; Győr+ TV; Fehérvár TV; Makói TV; Somogy TV; Veszprém TV stb…

Óriásplakátok, citylight, hengeroszlop: Publimont Kft.

Log into Facebook

null

Figyelmébe ajánljuk

Jön a bolond!

  • - turcsányi -

William McKinley-vel jól elbánt Hollywood. Az Egyesült Államok 25. elnöke mind ez idáig az egyetlen, aki merénylet áldozataként négy elhunyt potus közül nem kapott játékfilmet, de még csak egy részletet, epizódot sem.

Út a féktelenbe

Már a Lumière testvérek egyik első filmfelvételén, 1895-ben is egy érkező vonat látványa rémisztette halálra a párizsi közönséget.

Cica az istállóban

„Attól, hogy egy kóbor macska a Spanyol Lovasiskola istállójában szüli meg a kiscicáit, még nem lesznek lipicaiak” – imigyen szólt egy névtelen kommentelő a film rendezőjének honosítási ügyét olvasva.

A hegyek hangja

„Ez a zene nem arra való, hogy hallgassuk, hanem arra, hogy táncoljunk rá” – magyarázza a film – eredeti címén, a Sirāt – egyik szereplője a sivatagi rave-partyban eltűnt lánya után kutató Luisnak (Sergi López) a film magját alkotó technozene értelmét. Az apa fiával, Estebannal (Bruno Núñez Arjona) és kutyájukkal, Pipával érkezik a marokkói sivatag közepén rendezett illegális rave-fesztiválra, hogy elszántan, de teljesen felkészületlenül előkerítse Mart.

A jóság hímpora

Krasznahorkai László első poszt-Nobel-regénye játékos, bonyolult, színpompás mű. Főszereplője egy múzeumi lepketudós, entomológus (azaz a rovartan szakértője), akit váratlanul egy bonyolult elméleti problémával keres meg a munkájában elakadt író, bizonyos Krasznahorkai László, aki kísértetiesen emlékeztet a nyilvános fellépésekből és megnyilatkozásokból ismert Krasznahorkai Lászlóra.