A független képviselő kiderítette, hány milliárdot égettek el Orbánék a "koronavírusos" nemzeti konzultációra

  • narancs.hu
  • 2020. november 19.

Villámnarancs

Még annál is többet!

Kassai Dániel, Pestszentlőrinc független önkormányzati képviselője besétált a Miniszterelnöki Kabinetirodába, hogy közérdekű adatigényléssel élve megtudja, "mennyi magyar adófizetői pénzt emésztett fel a nyár végén lezárt újabb értelmetlen nemzeti konzultáció" -  ahogy arról a Facebook oldalán be is számolt.

Kassai nem rejtette véka alá gondolatait: "Ez az a konzultáció, amiben a kormány kérdésnek álcázva gyártotta le újból az ellenségképeket. Brüsszelt, Karácsonyt, a migránsokat, a bankokat, a multikat ostorozták és közben megpróbálták elhitetni az olvasóval, hogy ők majd megvédenek minket tőlük és persze megküzdenek a koronavírussal is."

És az összegek:

A "NEMZETI KONZULTÁCIÓ A KORONAVÍRUSRÓL ÉS A GAZDASÁG ÚJRAINDÍTÁSÁRÓL" elnevezésű propagandakampány és az ezt körülölelő kormányzati hirdetések (nyomtatott sajtó, online, rádió, TV, óriásplakát, citylight, hengeroszlop) végösszege

9 milliárd 579 millió 490 ezer 978 forint.

Plusz a konzultációs levelek gyártása, postázása 1,7 milliárd forintért és a Magyar Közlöny Kft. közel 200 milliója nyomdai szolgáltatásra - írja Kassai.

"És hogy ki járt jól ennek a magyar emberek szempontjából semmi haszonnal nem járó kampánnyal?" - teszi fel a korántsem költői kérdést a független képviselő és azonmód meg is válaszolja azt:

"A megrendelést a Miniszterelnöki Kabinetirodától a New Land Média Kft. kapta meg, akinek egy nagyon elkötelezett Fideszes, Balásy Gyula milliárdos a vezetője.

Az ismertebb bedolgozó „alvállalkozók” pedig júniusban ők voltak:

Online: azonnali.hu; origo.hu; life.hu; pestisracok.hu; magyarhirlap.hu; blikk.hu; hirtv.hu; nepszava.hu; tv2.hu; borsonline.hu; szabadfold.hu; figyelo.hu; ripost.hu; lokal.hu; 888.hu; magyarnemzet.hu; atv.hu; behir.hu; beol.hu; egerhirek.hu; szegedma.hu stb…

Nyomtatott sajtó: Nemzeti Sport; Bors; Ripost; Magyar Nemzet; Lokál, Blikk; Népszava; Magyar hírlap; Szabad Föld; Mandiner; Figyelő; Lokál extra; Magyar Demokrata; Kiskegyed; Magyar Konyha; Világgazdaság; Kisalföld, Zalai hírlap; Heves megyei hírlap stb…

Rádiók: karc FM; Rádió1; Kossuth; Petőfi; Bartók; Dankó; Friss FM; Manna FM; Info rádió; Sláger FM; Pécs FM stb…

Tévék: TV2; M1; M4; Duna; HÍR TV; Csongrád TV; Győr+ TV; Fehérvár TV; Makói TV; Somogy TV; Veszprém TV stb…

Óriásplakátok, citylight, hengeroszlop: Publimont Kft.

Log into Facebook

null

Figyelmébe ajánljuk

Vérző papírhold

  • - ts -

A rendszeresen visszatérő témák veszélyesek: mindig felül kell ütni a tárgyban megfogalmazott utolsó állítást. Az ilyesmi pedig egy filmzsánerbe szorítva a lehetőségek folyamatos korlátozását hozza magával.

Szűznemzés

Jobb pillanatban nem is érkezhetett volna Guillermo del Toro új Frankenstein-adaptációja. Egy istent játszó ifjú titán gondolkodó, tanítható húsgépet alkot – mesterséges intelligenciát, ha úgy tetszik.

Bárhol, kivéve nálunk

Hajléktalan botladozik végig a városon: kukákban turkál; ott vizel, ahol nem szabad (mert a mai, modern városokban szabad még valahol, pláne ingyen?); már azzal is borzolja a kedélyeket, hogy egyáltalán van.

Brahms mint gravitáció

A kamarazenélés közben a játékosok igazán közel kerülnek egymáshoz zeneileg és emberileg is. Az alkalmazkodás, kezdeményezés és követés alapvető emberi kapcsolatokat modellez. Az idei Kamara.hu Fesztivál fókuszában Pablo Casals alakja állt.

Scooter inda Művhaus

„H-P.-t, Ferrist és Ricket, a három technoistent két sarkadi vállalkozó szellemű vállalkozó, Rácz István és Drimba Péter mikrobusszal és személyautóval hozza Sarkadra május 25-én. Ezen persze most mindenki elhűl, mert a hármuk alkotta Scooter együttes mégiscsak az európai toplista élvonalát jelenti. Hogy kerülnének éppen Magyarországra, ezen belül Sarkadra!?” – írta a Békés Megyei Népújság 1995-ben arról a buliról, amelyet legendaként emlegetnek az alig kilencezer fős határ menti kisvárosban.

Who the Fuck Is SpongyaBob?

Bizonyára nem véletlen, hogy az utóbbi években sorra születnek a legfiatalabb felnőtteket, a Z generációt a maga összetettségében megmutató színházi előadások. Elgondolkodtató, hogy ezeket rendre az eggyel idősebb nemzedék (szintén nagyon fiatal) alkotói hozzák létre.