A Jobbik első gazdasági igazgatója volt a Szél Bernadettel és Hadházy Ákossal hadakozó MTVA-vezér

  • narancs.hu
  • 2019. január 15.

Belpol

Papp Dánielre rögtön az alapítás után bízták rá a nemzeti radikális párt pénzügyeit.

Azt eddig is lehetett tudni, hogy Papp Dániel, az MTVA megbízott vezérigazgatója korábban a Jobbik médiapolitikai kabinetvezetője volt, most Szabó Gábor jobbikos pártigazgató azt is elmondta a Népszavának, hogy Papp 2003-ban alapító tagja volt a pártnak, és ő lett az első gazdasági igazgató.

Igaz, sok dolga nem volt, mert ekkor még túlzott pénzmozgás nem jelentkezett a Jobbiknál. Papp 2004 márciusában köszönt le tisztségéről, ekkor kezdett el a médiában dolgozni.

A közmédia vezetésével tavaly szeptemberben bízták meg, előtte elsősorban azzal a riportjával vált híressé, melyben azt a hamis látszatot keltette, hogy Daniel Cohn-Bendit EP-képviselő elmenekül egy kérdés elől.

Papp decemberben nem volt hajlandó tárgyalni az MTVA épületében az ellenzéki képviselőkkel, tegnap az újra próbálkozó Szél Bernadettel és Hadházy Ákossal végül szóba állt, de csak azt ismételgette, hogy írásban tegyék fel a kérdéseiket, és ne viselkedjenek "erőszakosan."

Hadházy és Szél végre elérte, hogy az MTVA vezérigazgatója szóba álljon velük

Elmondta nekik személyesen, hogy majd írásban válaszol a kérdéseikre. Elérte Hadházy Ákos és Szél Bernadett független országgyűlési képviselők, hogy Papp Dániel az MTVA vezérigazgatója szóba állon velük. Papp Dániel azzal kezdte, nem járul ahhoz hozzá, hogy a politikusok felvételt készítsenek, miközben az MTVA kamerái folyamatosan vették a jelentet.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.