Az MSZP legendás expénztárnoka Hatvanpusztán egyezett meg Orbánnal a Népszaváról

  • narancs.hu
  • 2018. március 9.

Belpol

Egyik fél sem cáfolta a találkozót, ahol lezsírozhatták az egyetlen megmaradt balos napilap jövőjét.

Elég forró füles futott be a 444-hez a Népszaváról. Arról az újságról beszélünk, amelyről jó ideje világos, hogy valamitől bűzlik.

Az ugyanis teljesen szokatlan a NER-ben, hogy egy elvileg ellenzéki lapot folyamatosan kitapétázzanak állami hirdetéssel, ezzel megadva neki a hosszú NER-en belüli élet lehetőségét. A Népszavával viszont épp ez történik, azaz ömlik bele a különböző állami cégek hirdetése. És mint az emlékezetes, a Népszavával egy kiadóhoz tartozó Vasárnapi Hírek főszerkesztője épp a „túl sok” hirdetés miatt mondott fel nemrég. Kertész Anna ezt írta ki a Facebookra anno: „már nem tudok felelősséget vállalni a lap minden oldaláért, aljas, uszító propagandahirdetést jelentetett meg a kormány a szeretve és érzékenyen készített ünnepi lapszámunkban, amelynek cikkei – ahogy minden héten – az elfogadás és a szolidaritás jegyében születtek.”

A 444.hu cikke alaposan körbejárja, hogy jutott a Népszava mostani tulajdonosához, Puch Lászlóhoz, az MSZP korábbi pénztárnokához. Ebben a folyamatban pedig volt Puchnak egy találkozója Orbán Viktorral is, ezt így írja le a portál: „A kormányfő környezetét és a Geomédiát ismerő források is tényként beszélnek arról, hogy Orbán Viktor személyesen egyeztetett Puch Lászlóval a projekt támogatásáról. (…) az Orbán–Puch-találkozóra a hatvanpusztai majorságban került sor, ahová egy Volkswagen Transporterrel szállították le az egykori MSZP-pénztárnokot egy bicskei parkolóból.”

A találkozót egyik fél sem cáfolta a lapnak, további részletekért kattintson ide.

Figyelmébe ajánljuk

Jön a bolond!

  • - turcsányi -

William McKinley-vel jól elbánt Hollywood. Az Egyesült Államok 25. elnöke mind ez idáig az egyetlen, aki merénylet áldozataként négy elhunyt potus közül nem kapott játékfilmet, de még csak egy részletet, epizódot sem.

Út a féktelenbe

Már a Lumière testvérek egyik első filmfelvételén, 1895-ben is egy érkező vonat látványa rémisztette halálra a párizsi közönséget.

Cica az istállóban

„Attól, hogy egy kóbor macska a Spanyol Lovasiskola istállójában szüli meg a kiscicáit, még nem lesznek lipicaiak” – imigyen szólt egy névtelen kommentelő a film rendezőjének honosítási ügyét olvasva.

A hegyek hangja

„Ez a zene nem arra való, hogy hallgassuk, hanem arra, hogy táncoljunk rá” – magyarázza a film – eredeti címén, a Sirāt – egyik szereplője a sivatagi rave-partyban eltűnt lánya után kutató Luisnak (Sergi López) a film magját alkotó technozene értelmét. Az apa fiával, Estebannal (Bruno Núñez Arjona) és kutyájukkal, Pipával érkezik a marokkói sivatag közepén rendezett illegális rave-fesztiválra, hogy elszántan, de teljesen felkészületlenül előkerítse Mart.

A jóság hímpora

Krasznahorkai László első poszt-Nobel-regénye játékos, bonyolult, színpompás mű. Főszereplője egy múzeumi lepketudós, entomológus (azaz a rovartan szakértője), akit váratlanul egy bonyolult elméleti problémával keres meg a munkájában elakadt író, bizonyos Krasznahorkai László, aki kísértetiesen emlékeztet a nyilvános fellépésekből és megnyilatkozásokból ismert Krasznahorkai Lászlóra.