Az önkormányzattól kér pénzt életmentő gépekre a Jahn Ferenc Kórház

  • narancs.hu
  • 2020. november 16.

Belpol

Az állami fenntartású járványkórház a kerülettől remél támogatást.

Levélben kért segítséget az állami fenntartású Jahn Ferenc Dél-pesti Kórház a XX. kerületi (pesterzsébeti) polgármestertől, a volt MSZP-s, legutóbb fideszes támogatással induló Szabados Ákostól - írja Facebook-oldalán a Momentum Pesterzsébet.

A poszt szerint Ralovich Zsolt, a kórház főigazgatója november 5-én küldött levelet Szabadosnak, amelyben leírja, hogy járványkórházként különösen nagy nyomás alatt van az intézmény, és defibrillátor, mobil ultrahang készülék és izolációs betegszállító ágy vásárlásához kér segítséget.

Az igazgató ugyan jelezte, hogy a felsorolt gépekből több is rendelkezésre áll, de a jobb betegellátásért soron kívüli támogató döntésre lenne szükség a kerületvezetőtől, mert eszközbeszerzési keretük kimerült.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.