Brutálisan sokat költött a Fidesz Facebook-hirdetésekre a kampány során

  • narancs.hu
  • 2019. május 26.

Belpol

Két nap alatt közel 7 millió forintot fordítottak hirdetésekre.

Nagyon dübörgött a Fidesz Facebook-kampánya, a mai nap két új hirdetésük futott 200-500 ezer forintos ráfordítással, azonban a hétvégén 500-999 ezer forintért is tettek közzé támogatott posztokat – írja a hvg.hu. A portál összesítette a Fidesz facebook-os költéseit, amelyből kiderült, hogy mindössze két nap alatt 6,7 millió forintot költöttek hirdetésre.

A lap megnézte azt is, hogy egy hét alatt mennyit fizettek a pártok hirdetésért. Az eredmény elég durva: a kormánypárt május 24-éig 26,5 millió forintot hirdetett el, míg a ugyanebben az időszakban a Jobbik 4,6 milliót, az MSZP 6 milliót, a DK 2,7 milliót az LMP 2,6 milliót és a Momentum 4,5 milliót tudott hirdetésre fordítani.

Figyelmébe ajánljuk

Mi az üzenete a Hadházy Ákos és Perintfalvi Rita elleni támadásoknak?

Bő húsz éve elvetett mag szökkent szárba azzal, hogy egy önjelölt magyar cowboy egyszer csak úgy döntsön: erővel kell megvédenie gazdáját a betolakodótól – ha jóindulatúan szemléljük a Hadházy Ákossal történteket. Ennél valószínűleg egyszerűbb a Perintfalvi Ritával szembeni elképesztően alpári hadjárat: nem könnyű érveket hozni amellett, hogy ez valaminő egyéni ötlet szüleménye.

Mi nem akartuk!

A szerző első regénye a II. világháború front­élményeinek és háborús, illetve ostromnaplóinak inverzét mutatja meg: a hátországról, egészen konkrétan egy Németváros nevű, a Körös folyó közelében fekvő kisváros háború alatti életéről beszél.

Mit csinálsz? Vendéglátózom

Kívülről sok szakma tűnik romantikusnak. Vagy legalábbis jó megoldásnak. Egy érzékeny fotográfus meg tudja mutatni egy-egy szakma árnyékos oldalát, és ezen belül azt is, milyen azt nőként megélni. Agostini, az érzékeny, pontos és mély empátiával alkotó fiatal fotóművész az édesanyjáról készített sorozatot, aki a családi éttermükben dolgozik évtizedek óta.