Évi 3 milliárd jut bormarketingre

  • MTI
  • 2022. november 19.

Belpol

Stratégia van, már csak meg kell valósítani

Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására – jelentette be Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos szombaton, a Szépművészeti Múzeumban megrendezett Vince gálán. Rókusfalvy abban bízik, hogy a költségvetési támogatás javítani fogja a magyar bor nemzetközi elismertségét, így a jelenleginél sokkal magasabb áron lehet majd azt külföldön értékesíteni.

A szőlő-bor ágazat marketingje soha nem látott segítséget kapott a kormánytámogatással, de a sikerhez összefogásra, együttműködésre és a tudományos kutatások alkalmazására is szükség lesz – tette hozzá.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódás és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk

Mit jelent számunkra az új uniós médiatörvény?

  • Polyák Gábor
Március 13-án az Európai Parlament is rábólintott, és így uniós jogszabállyá lett az európai mé­dia­szabadságról szóló törvény. A rendelet végleges szövegét hamarosan ki is hirdetik az európai közlönyben. Mit jelent ez az új szabályozás a magyarországi sajtóviszonyokra, és mit az európaiakra nézve?