Évi 3 milliárd jut bormarketingre

  • MTI
  • 2022. november 19.

Belpol

Stratégia van, már csak meg kell valósítani

Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására – jelentette be Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos szombaton, a Szépművészeti Múzeumban megrendezett Vince gálán. Rókusfalvy abban bízik, hogy a költségvetési támogatás javítani fogja a magyar bor nemzetközi elismertségét, így a jelenleginél sokkal magasabb áron lehet majd azt külföldön értékesíteni.

A szőlő-bor ágazat marketingje soha nem látott segítséget kapott a kormánytámogatással, de a sikerhez összefogásra, együttműködésre és a tudományos kutatások alkalmazására is szükség lesz – tette hozzá.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk