Kásler szerint az Orbán-rendszer veri Mátyás királyt, de még a kiegyezés utáni szép időket is!

  • Narancs.hu/MTI
  • 2018. december 6.

Belpol

Virágzik az ország, emberek!

Magyarország rengeteget áldoz arra, ami az emberek életét jobbá teszi, mind a kultúra, mind az egészségügy és sport területén - mondta Kásler Miklós miniszter csütörtökön Budapesten újságíróknak a távirati iroda tudósítása szerint.

false

 

Fotó: MTI

A miniszter azt követően adott rövid nyilatkozatot, hogy az Emberi Erőforrások Minisztériumában fogadta a Liget Budapest Projekt szakmai vezetőit, miután a Néprajzi Múzeum új épülete hétfőn elnyerte a világ legjobb középülete és az Európa legjobb középülete díjat is az International Property Awards (IPA) versenyén Londonban.Kásler Miklós kiemelte: Magyarországon elképesztő, eddig soha nem látott fejlesztések zajlanak, az egészségügy területén 500 milliárd forintból felépült a vidéki kórházi rendszer, 700 milliárd forintból elindult a budapesti fejlesztések sorozata, a kultúra területén olyan támogatások vannak, beruházások zajlanak, amelyek „sem Mátyás király uralkodása alatt, sem a kiegyezés után nem történtek meg”. Magyarországon zajlik Európa legnagyobb kulturális beruházása is, büszkék vagyunk a magyar sikerekre - emelte ki Kásler Miklós.

Figyelmébe ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.