Körözik a csengeri örökösnőt, aki csőbe húzta Kósa Lajost

  • narancs.hu
  • 2018. április 22.

Belpol

Elfogató parancsot adott ki a rendőrség.

Felkerült a rendőrség oldalára az elfogatóparancs alapján körözött személyek közé Szabó Gáborné, aki arról vált ismerté, hogy Kósa Lajos gondjaira akart bízni 1300 milliárd forintot, 800 millió forintot pedig a miniszter édesanyjának juttatott volna.

A nőt csalás miatt keresik.

A csengeri örökösnő március végén elhagyta az országot, állítólag jelenleg Svájcban tartózkodik. És mivel félti magát és Magyarországon maradt rokonait, ismerőseit, védelmet kér a svájci hatóságoktól.

Szabóné továbbra is azt állítja, hogy hamarosan megkapja az örökségét, és elkezdi kifizetni azokat, akiknek tartozik.

(FüHü)

Figyelmébe ajánljuk

Se csoda, se ítéletnap nem várható az Otthon Starttól

Sok a nyitott kérdés a 3 százalékos lakáshitelek lehetséges hatásairól: az első lakásra sorban állók közül sokan inkább csalódhatnak majd, és az évi több tízezer új lakás sem tűnik megalapozott várakozásnak – viszont a program a költségvetésnek is talán csak szélsőséges esetben okoz fenntarthatatlan terhet.

„Elérve a tehéncsorda által hagyott sárnyomokat balra fordulunk” – ilyen egy hétvégi túra Székelyudvarhely környékén

Két napot teljesítettünk a Via Transilvanica székelyföldi szakaszából, Farkaslakáról Székelyudvarhelyre, onnan pedig Homoródszentmártonig gyalogoltunk. Felmásztunk Jézus fejébe, pásztorkutyákkal barátkoztunk, és még egy szüreti felvonulásba is belecsöppentünk. A közel 50 kilométeres út során más túrázókkal alig, medvékkel viszont szerencsére egyáltalán nem találkoztunk.

Vörösben

Bohumil Hrabal novelláit Balassa Eszter, a társulattal sokat dolgozó dramaturg az Európa Kiadónál nemrégiben újra megjelent Véres történetek és legendák című gyűjteményes kötet alapján dolgozta át. Vörös a zokni, a nyakkendő, de még a hajszalag is – véres drámára jöttünk –, mégsem sorolható a horror műfajába Soós Attila rendezése. Fekete humorban gazdag sztorik elevenednek meg, groteszk stílusban feltárva a kisemberek mindennapos küzdelmeit.

Magánügyek, közügyek

A félhomályos színpadon egy női alak ül az íróasztalnál, mögötte vörös fényben füst gomolyog. Létezik egy színházi mondás: ahol egy előadásban füstgép vagy stroboszkóp jelenik meg, ott véget ér a minőség. Ám ez az előadás egy holokauszthoz kapcsolódó történetet mond el, a felszálló füstnek így óhatatlanul pluszjelentése is van.