Pofátlanul sokat kíván költeni propagandára a kormány

  • narancs.hu
  • 2020. február 20.

Belpol

Csakúgy repkednek a milliárdok.

A kormány az eddigiekhez képest többet fog költeni kommunikációra, összesen 150 milliárdot – írja a G7. A Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKOH) ugyanis 50 milliárd forintos (amely kétszer hosszabbítható) kerettel kötött szerződést az állam.  Az NKOH-t eredetileg azért hozták létre, hogy összefogják és ezáltal lefaragják az állami kommunikációs költségeket, azonban ez úgy tűnik nem jön össze.

A döntés már karácsony előtt megszületett, de az adatokat nem tették nyilvánossá. A G7 közérdekű adatigényléssel fordult a hivatalhoz, a szervezet nem várta meg az adatszolgáltatás határidejét, két nappal a lejárat előtt feltöltötték a dokumentumokat a közbeszerzési rendszerbe.

 

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.