Tarlós István a Kossuth Rádió Vasárnapi újság című műsorának adott interjút, ahol az előválasztásról, a CEU-ról, a fővárosi építkezésekről vagy a közlekedésről értekezett.
Az előválasztásról a főpolgármester úgy fogalmazott: valaki vagy valakik menekülnek a jelölés felelőssége elől. Nagy szégyennek nevezte az ellenzéki pártokra, különösen az MSZP-re nézve, hogy 8-10 év alatt nem tudtak felépíteni egy olyan saját politikust, akiben megbíznának. Tarlós szerint az MSZP "feladott egy hirdetést", hogy bárki jelentkezhet főpolgármester-jelöltnek.
A Közép-európai Egyetem (CEU) Bécsbe költözéséről Tarlós István azt mondta: ezt az intézményt nem tudja minősíteni, mert túl keveset tud róla. De ha már keveset tud róla, megjegyezte, felvetődik több kérdés, amelyre lehetne pontos választ adni, például, hogy az egyetem teljesíti-e a törvényi feltételeket, mert ezt szerinte csak ellenzéki újságírók jelentették be.
Miért nem tisztázta ezt a CEU? – tette a fel értetlenkedve a kérdést, majd hasonló stílben folytatta: nem tud válaszolni azokra a kérdésekre sem, hogy kiket képeznek ott, van-e esélye bekerülni egy átlag magyar diáknak, és milyen képzéseik vannak egyáltalán. Ezekre a kérdésekre csak "ellenzéki és újságírói tőmondatokkal válaszolnak" a főpolgármester szerint.
"Nem tudom, mitől a világ egyik legjobb egyeteme ez", de az egyetemi rangsorok egyébként sem adnak feltétlenül pontos képet az oktatás színvonaláról, mert nagyon sok függ attól, hogy milyen gazdag egy intézmény.
A főpolgármester a fővárosi építkezésről szólva felhívta a figyelmet arra, hogy a főváros nincs könnyű helyzetben az engedélyeztetésnél, mert az építési engedélyek kiadása nem tartozik a hatáskörébe. Az elsőfokú építési hatóság a kerület, a másodfokú pedig a kormányhivatal. Ezért gyakorlatilag nem tudnak megakadályozni olyan építményeket, mint amilyen példája szerint a Clark Ádám téren felépült legutóbbi, amelyről úgy fogalmazott, hogy "rettenetesen nem tetszik" neki.
Tarlós finomítva kijelentésén hozzátette: sokszor egy épület nem önmagában csúnya, csak nem illik a környezetébe.
A közlekedési beruházásokról, felújításokról Tarlós István közölte: Budapest azért érzékelt ezekből kevesebbet korábban, mert 2010 előtt "nagyon szerény számban" voltak ilyenek.