Kitört a Facebookos cicaharc a Lidl és az Ikea között

  • narancs.hu
  • 2020. január 28.

Élet + Mód

Vicces kedvükben vannak ma a social media-kezelő munkatársak.

Külföldön egész marketingkampányokat húznak fel a cégek a rivális márkák froclizására, itthon viszont kevésbé jellemző az ilyen jellegű reklámozás. Épp ezért hamar híre kel annak, ha egy márka kicsit bevállalósabb: saját húsgolyói reklámozásakor a Lidl mart bele kicsit a húsgolyó-fronton eddig egyeduralkodónak számító Ikeába.

"Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz!" - utal a svéd bútorüzletre a poszt, ami hamar virálissá vált: a játékba beszállt a saját termékeit hirdető Apenta, a Kométa, és a Michelin is. Hamarosan megérkezett az Ikea válasza is: "Tényleg nem kell Svédországba menni egy kis húsgolyóért! ;)" - írta a cég kommentben, és ezzel le is aratta a lájkokat.

Az üzengetésbe azóta boldog-boldogtalan beszállt, zenekarok, internetes receptoldalak és telefonos appok hirdetik magukat az ál-konfliktus hátán vicceskedve.

Via 24.hu

Figyelmébe ajánljuk

A pénztelenség segíthet a Homokhátságon

Lényegében elkaszálta a kormány a Homokhátság, pontosabban a Duna-Tisza-köze vízpótlási projektjeit. Egy határozatban a leghátulra sorolták a beruházást, így aligha lesz esély arra, hogy megvalósuljon. Elsőre rossz hírnek tűnik ez, valójában ennél jobb nem is történhetett volna a térséggel.