Előkerült a Fidesz fekete báránya, Rogán Antal, de most sincs valami jó formában

  • narancs.hu
  • 2017. augusztus 21.

Fekete Lyuk

Nem is helikopter vitte a misére.

A 444.hu vette észre az MTI fotóarchívumában, hogy Rogán Antal propagandaminiszter és neje, Rogán Cecília augusztus 20-án a Szent István-napi ünnepi szentmisén vett részt. Vagyis tegnap biztosan nem helikoptereztek, nem esküvőn és nem is Rómában, a Hotel de Russie-ban voltak, hanem Áder János és Semjén Zsolt mögött ültek, és szentmisét hallgattak. Ám mintha Rogán valahogy már hónapok óta nem az volna, aki egykoron. Keveset látni, interjút nem ad, újabb luxustáska sem tűnik fel a kezében. Mintha a világfájdalom (spleen) jelei mutatkoznának az arcán, és ezen, úgy tűnik, az örök városban tett látogatás sem tudott segíteni. Mi lesz így veled, kormánypropaganda? Mi lesz így veled, Magyarország?

Szentmisén a házaspár

Szentmisén a házaspár

Fotó: MTI/Mohai Balázs

Rogán előkerült a pincéből, de az arca mindent elárul

Rosszul néz ki ez a fiú. Orbán Viktor miniszterelnök minden kérdésben megvédte Magyarország és a kormány álláspontját szombaton Brüsszelben, az Európai Néppárt elnökségi ülésén, valamint az Európai Tanács találkozóján – mondta Helikopter Antal a Kossuth rádió Vasárnapi Újság című műsorában.

 

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.