Nézze meg a világ legszomorúbb sajtótájékoztatóját!

  • B.P.M.
  • 2019. március 14.

Fekete Lyuk

Novák Elődre csak az Echo Tv volt kíváncsi.

„Szélsőséges, illetve etikátlan módszerekkel próbálja ellehetetleníteni az egyesült balliberális ellenzék a Mi hazánk mozgalmat, illetve más módokon a Fidesz” - mondta Novák Előd, a párt politikusa.

Mint látható a sajtótájékoztatóra egyetlen egy orgánum volt kíváncsi - micsoda meglepetés, a kormánypárti EchoTV -, más médiumnak nincs mikrofonja felállítva, illetve egy hölgy áll még a politikustól nem messze, aki feltehetőleg az MTI tudósítója (mert a nemzeti hírközlő szerv jelen volt az eseményen, be is számolt róla, hiszen kötelessége ezt megtenni). A videót jelenleg kicsit többen, mint ezren tekintették meg.

Mint látható, még a szoborhoz kilátogató fiatalok és a járókelők érdeklődését sem sikerült felkeltenie.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.