Film

Az Igazság Ligája

  • - kg -
  • 2017. december 23.

Film

Dobozokról szól a film, de nem a Magyar Posta a főgonosz, pedig a karácsonyi csomagküldési mizéria előtt ez igazán aktuális lenne. Helyette egy huszadrangú világvége-szakértőt húztak elő a főgonoszok fiókjából, egy Steppenwolf nevű anyaszomorítót, egy félkész CGI-alakot, aki kábé annyira készült el a premierre, mint a vizes-vb egyes helyszínei. És ezzel még nincsen vége a hazai úszósport és a Batman–Superman univerzum közti párhuzamnak; egyrészt színre lép Aquaman, aki remek kabalafigurája lehetett volna a jelzett rendezvénynek, másrészt összhatását nézve Az Igazság Ligája már-már a vb megnyitóünnepségének magaslataihoz közelít; kívánhat-e ennél többet az ember? Talán csak néhány dobozt. Tényleg, minek ide mindenféle flancos, történetmesélési huncutság; az, hogy a világ sorsa három darab dobozon múlik, a maga egyszerűségében forradalmian bátor húzás, mint ahogy az is, hogy a film effektjeit idő, pénz vagy érdeklődés híján egyszerűen nem fejezték be, ezzel is utalva a filmtörténet régmúltjára, egy ártatlanabb korra, amikor még nem is léteztek számítógépek. Ez egyszerre szép és nemes gesztus, miként a dobozok iránti vonzódás is, nagyon várjuk a Tóték kontra Wonder Woman című epizódot, melyben Flash Flaska néven szerepelhetne, csak Cyborgot lesz nehéz honosítani. Ám ha ezt nem is merik meglépni, példaként lebeghet a forgalmazók előtt, hogy mennyit fejlődött például Iron Man: az első rész még A Vasember címet viselte, a másodiknál viszont már eltűnt a névelő. Szóval, Az Igazság Ligája előtt is vannak perspektívák.

 

Forgalmazza az InterCom

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre.

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.